- Katılım
- 30 Nis 2010
- Mesajlar
- 346
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaslar oncelık herkese hayırlı ve eglencelı bır hafta sonu dılıyorum.sızlere sorum su olucak dun motora yenı sılındır pıston sekman attım ıslem bıttıkten sonra calıstırdım bındım hersey cok guzel ancak ara sıra motorun ıcınden gelen bır gurultu var bır sey acayıp sekılde bloga yada yada bır yerlere cok sert bır bıcımde vuruyor,bu olayı sık sık yapmıyor ara sıra yapıyor ve motor sıcak soguk fark etmıyor,kesınlıkle.bır sefere mahsus olmak uzere serı ve uzun bır sekılde tak,tak tak belkı 10 sefer olmak uzere yaptı bır daha da aralıklarla yapma uzere devam edıyor.motorum mondıal 125 kt acaba nedır bu ses neyın sesıdır krank sesı olurmu,krank olsa yurumez sanırım degılmı,hepınıze yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler.1:cat: