- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar eski agilty yi elden çıkardım şuanda elimde 250w lık bir elektrikli var. Yaklaşık 2000 lira bütçe var. Yeni bir motor alıcam ama çok kararsızım. Henüz ehliyetimi alamadım malesef. Sınavdan kalınca sinirlenip bütün kayıtları iptal ettirdim. Seneye A2+B şeklinde alıcam. O yüzden yine ehliyetsizim ve yine motorsuzum
r: Bizim buralarda elektrikliye bindiğim için çok alay konusuyum gerçekten artık bu durumdan nefret etmeye başladım. Benden 3-4 yaş büyük motordan 1 gram anlamayan adamlar bile dalga geçiyo sanki altlarında hayabusa var! Üstelik bizim buralarda 600 lük 1000 lik yada 250 125 felan öyle ss motoru olanlar tarafından bile dışlanıyorum beni elektrikliyle nerde görseler teker yapsana diyip anırarak gülüyolar. Neyse benzinli motor alsam ehliyetim olmadığı için başıma iş açmak istemiyorum. Elektrikli alsam bunlardan bıktım artık hayattan soğudum semtinden nefret ettim sırf şunlar yüzünden kendimden büyükler diye susuyorum hep ama birgün birine fena patlıycam diye korkuyorum. Birde o parayı ona verene kadar gerçek motor alsaydınya muhabbeti var o dahada beter. Malesef semtimde apaçi olmayıp motoru sadece motora binmek zevkini almak için süren tek kişi benim diğerleri hep hava. O yüzden dışlanıyorum adım elektrikli oldu şimdi bidaha elektrikli alsam bu sefer adam elektrikliden vazgeçmiyo diycekler biliyorum. Sizce ne yapmalıyım benim dilimden en iyi anlayan sizlersiniz. Birde şu var yeni alacağım elektrikli 2000w lık yani güçlü, hızı 66 yapıyo yokuşlarda kalmıyo hatta agility 125 in çakması gibi bişey adı volta vs3 sizce ne diyorsunuz bu zamana kadar sizin dediklerinizin çoğunu dinledim ve yine dinliycem en iyisini siz söylüyorsunuz çünkü şimdiden teşekkürler 