Elektrikli Vs Benzinli?

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar eski agilty yi elden çıkardım şuanda elimde 250w lık bir elektrikli var. Yaklaşık 2000 lira bütçe var. Yeni bir motor alıcam ama çok kararsızım. Henüz ehliyetimi alamadım malesef. Sınavdan kalınca sinirlenip bütün kayıtları iptal ettirdim. Seneye A2+B şeklinde alıcam. O yüzden yine ehliyetsizim ve yine motorsuzum :pr: Bizim buralarda elektrikliye bindiğim için çok alay konusuyum gerçekten artık bu durumdan nefret etmeye başladım. Benden 3-4 yaş büyük motordan 1 gram anlamayan adamlar bile dalga geçiyo sanki altlarında hayabusa var! Üstelik bizim buralarda 600 lük 1000 lik yada 250 125 felan öyle ss motoru olanlar tarafından bile dışlanıyorum beni elektrikliyle nerde görseler teker yapsana diyip anırarak gülüyolar. Neyse benzinli motor alsam ehliyetim olmadığı için başıma iş açmak istemiyorum. Elektrikli alsam bunlardan bıktım artık hayattan soğudum semtinden nefret ettim sırf şunlar yüzünden kendimden büyükler diye susuyorum hep ama birgün birine fena patlıycam diye korkuyorum. Birde o parayı ona verene kadar gerçek motor alsaydınya muhabbeti var o dahada beter. Malesef semtimde apaçi olmayıp motoru sadece motora binmek zevkini almak için süren tek kişi benim diğerleri hep hava. O yüzden dışlanıyorum adım elektrikli oldu şimdi bidaha elektrikli alsam bu sefer adam elektrikliden vazgeçmiyo diycekler biliyorum. Sizce ne yapmalıyım benim dilimden en iyi anlayan sizlersiniz. Birde şu var yeni alacağım elektrikli 2000w lık yani güçlü, hızı 66 yapıyo yokuşlarda kalmıyo hatta agility 125 in çakması gibi bişey adı volta vs3 sizce ne diyorsunuz bu zamana kadar sizin dediklerinizin çoğunu dinledim ve yine dinliycem en iyisini siz söylüyorsunuz çünkü şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
Sen elektrikliden memnun musun? Memnunsan sana yetiyosa takma kafana o gereksiz insanları.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
125 cc motor masrafı motor parası ,ehliyetin yok ehliyet alacaksın o masraf ,110 tl mtv ,250 sigorta ortalama ,85 tl vize parası,bakım masrafı yılda 10000 km yapsan 150 200 tl (bakımı kendin veya servisin yapması fiyatı artırır azaltır ),artı benzin parası

elektirikliye gelince bisiklet parası ,1.5 yılda bir değişecek pil parası ortalama 600 tl

masraf ortada sen seç duruma göre
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
341
Ya dostum sen öyle yancı gibi 600cc 1000cc süren adamların yanına gidip muhabbet etmeye çalışıp tanışırsan öyle olur
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya dostum sen öyle yancı gibi 600cc 1000cc süren adamların yanına gidip muhabbet etmeye çalışıp tanışırsan öyle olur

Ben biraz şöyle mahallenin motorcularıyla ortamım olsun tanışim diyorum böyle oluyo agilityle gidince bişey demiyolardı? Hepsi adamlığı altındaki makineye göre seçiyo işte. Tabi onlar kaliteli insanlar biz insan değiliz dimi onlar en iyisi ben yanına gidince sanki ne oluyosa anlamıyorum sanki biz insan değiliz ama onların altında makine varya adam onlar şeytan diyo motorları yanlız başınayken git lastiğini felan patlat zarar ver motora diyoda çokşükür bende Allah korkusu var o yüzden yapmıyorum ama sabrımın taşmasına az kaldı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

Sen elektrikliden memnun musun? Memnunsan sana yetiyosa takma kafana o gereksiz insanları.

Keşke dediğin kadar kolay olsa abim bir duymazsın iki duymazsın ama bu daha nereye kadar sürücek böyle ben böyle ezilmeden nefret eden bir insanım geçen yine biri önüne 600f i çekmiş yanında arkadaşları var tanıdık tabi bana teker yapıyomu dedi sadece göz ucuyla baktım hiç umursamadım kendi rezil olsun diye öbür gün yine aynı 3 kere aynı şeyi yaptı bende aynı şeyi yapmama rağmen işte beni umursamıyo diye bırakmada yokki!
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2013
Mesajlar
339
dostum sen işine yarayana bak işini görüyorsa, seni eğlendiriyorsa bütçene de bu uyuyorsa elektrikli al. Yok ben hava vs yada ne bileyim uzun yol yapacağım diyorsan başkasına yönel ayrıyeten adam olanla her şekilde muhabbet kurulur motora bakıp laf esirgeyen ya da ona göre sınıflandıran adama adam deme zaten.
sonuç: bütçene ve zevkine göre içine sineni al yoksa kendin acabalarla uğraşıp gidersin fikrimce. şimden hayırlı olsun alacağın da
:cat:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
elektrikli veya kaliteli bir bisiklet al ehliyet genele kadar. o mahallenin dışında da insanlar yaşıyor oralarda takıl. :)
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Ehliyet ve sigorta şart.
Şimdi sormuyorlar diye boşver deme.
Kaza anında bunlar yoksa karşı taraf hatalı bile olsa SUÇLU sizsiniz, motor/elektrikli anında yeddiemin garajına gider üstüne bir bardak su içersiniz.. Tabii sakat kalmazsanız.. (Allah koruya!)
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
a2+b yapma direk b ve a2 al b gecersen a2 sınavın dan muafsın sadece direksiyon sınavına girersin benimde elektirikli bisikletim var dı elektirikli bisiklet sarj olayı var her yere gıdemıosun rampa cıktıkca sarjı daha cabuk gıdıo trafıkte umursamıyorlar çünkü hiç sesi cıkmıyor.elektirikli nin 2 el piyasası cok zayıft ölücüler le uğrasırsın ben elektırıklı sattım chopper aldım sımdı ehlıyetı bekliom motor da 2 gunde bır calıstırıom
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
Keşke dediğin kadar kolay olsa abim bir duymazsın iki duymazsın ama bu daha nereye kadar sürücek böyle ben böyle ezilmeden nefret eden bir insanım geçen yine biri önüne 600f i çekmiş yanında arkadaşları var tanıdık tabi bana teker yapıyomu dedi sadece göz ucuyla baktım hiç umursamadım kendi rezil olsun diye öbür gün yine aynı 3 kere aynı şeyi yaptı bende aynı şeyi yapmama rağmen işte beni umursamıyo diye bırakmada yokki!
Sen bu kadar insanları kafana takarsan işin zor. Biliyorum insanları umursamamak kolay değil ama yapman lazım. Yani sen sevdiğin bir şeyi yapıyorsan yap takma onları. Bende bisiklet sürmeyi severim. Çok dalga geçiyor insanlar şükür daha karsılaşmadım ama duyduklarım ışıklarda durunca bir çok arkadaşıma laf ediyorlarmış. O adamlar cahilliğinden bizimle dalga geçiyor diye binmeyelim mi bisiklete elektrikli motora? Yani o adam değişik diye biz mi istediğimizden vazgeçelim?

elektrikli veya kaliteli bir bisiklet al ehliyet genele kadar. o mahallenin dışında da insanlar yaşıyor oralarda takıl. :)

Bende sırf ehliyetim yok diye bisiklet alıcam ama iyi halli bir bisiklette 1.200-1.500 falan sıfırı. İkinci ele bisiklette bulaşmak istemiyorum. 1.500'e bisiklet alana kadar 500 daha koyar sıfır çinli bir motor alırım en azından motor sürmeyi tecrube ederim diyorum. (Ekipmanlarada 1000 lira ayırdım o sorun değil ilerde zaten alıcam diye suan alsamda sorun olmaz para açısından) Beylikdüzünde oturuyorum burada trafik polisi hiç yok normal polis var onlarda dikkat edilmesi gereken en önemli araç burada. Polisler taksicilerden kötü kullanıyor bence. Kırmızı ışıkta dahi durmuyorlar. Geçen gün bisikletle 20-25 km hızla yokus aşağı inerken park halindeki polis önüme kırdı.
Ehliyetsiz yakalanmam kasksız onca kişi dolaşıyor hatta kask takan yok diyebilirim. Polis gördüğü halde bir şey yapmıyor. Beni durdurupta ehliyet sorucağını hiç sanmıyorum. Ama bir gün gelirde bir araç yüzünden kazaya karışırsam ehliyetsizlik başıma büyük dert açar. Sizce bisiklet mi çinli motor mu? Ehliyetsiz olduğumu ve E-5'e girmeyip şehir içinde süreceğimi de göz önünde bulundurun.
İçimi döktüm rahatladım valla :D
 
Katılım
24 Haz 2014
Mesajlar
83
Arkadaşlar eski agilty yi elden çıkardım şuanda elimde 250w lık bir elektrikli var. Yaklaşık 2000 lira bütçe var. Yeni bir motor alıcam ama çok kararsızım. Henüz ehliyetimi alamadım malesef. Sınavdan kalınca sinirlenip bütün kayıtları iptal ettirdim. Seneye A2+B şeklinde alıcam. O yüzden yine ehliyetsizim ve yine motorsuzum :pr: Bizim buralarda elektrikliye bindiğim için çok alay konusuyum gerçekten artık bu durumdan nefret etmeye başladım. Benden 3-4 yaş büyük motordan 1 gram anlamayan adamlar bile dalga geçiyo sanki altlarında hayabusa var! Üstelik bizim buralarda 600 lük 1000 lik yada 250 125 felan öyle ss motoru olanlar tarafından bile dışlanıyorum beni elektrikliyle nerde görseler teker yapsana diyip anırarak gülüyolar. Neyse benzinli motor alsam ehliyetim olmadığı için başıma iş açmak istemiyorum. Elektrikli alsam bunlardan bıktım artık hayattan soğudum semtinden nefret ettim sırf şunlar yüzünden kendimden büyükler diye susuyorum hep ama birgün birine fena patlıycam diye korkuyorum. Birde o parayı ona verene kadar gerçek motor alsaydınya muhabbeti var o dahada beter. Malesef semtimde apaçi olmayıp motoru sadece motora binmek zevkini almak için süren tek kişi benim diğerleri hep hava. O yüzden dışlanıyorum adım elektrikli oldu şimdi bidaha elektrikli alsam bu sefer adam elektrikliden vazgeçmiyo diycekler biliyorum. Sizce ne yapmalıyım benim dilimden en iyi anlayan sizlersiniz. Birde şu var yeni alacağım elektrikli 2000w lık yani güçlü, hızı 66 yapıyo yokuşlarda kalmıyo hatta agility 125 in çakması gibi bişey adı volta vs3 sizce ne diyorsunuz bu zamana kadar sizin dediklerinizin çoğunu dinledim ve yine dinliycem en iyisini siz söylüyorsunuz çünkü şimdiden teşekkürler :)

"İnsan kahkahalarla güldüğü zaman, kabalığı ile tüm hayvanları geride bırakır." Nietzsche

Hocam öncelikle o insanlara aldanmayın motor sürmek zevk isidir onlar zevk için değil karı kız için hava atmak için sürüyorlar anlasılan. Bırakın gülsünler üstteki sözde onlara ders olsun.


Hocam bence elektrikli en iyisi ve en faydalısı. İleride petrol benzin hiçbirşey kalmayacak elektirikli ile Dünyamızı kurtarın teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst