Elektrikli Araç

Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Neyi motora yakın hacı , 4 tekerlekli bu araç , yani motorsikletle aynı fizik kurallarına ve dinamiğe sahip olamaz
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Abi buna karşıyım ya Allah aşkına şunu tipe baksanaa valla otobüse binerim daha iyi en azından mercedes der hava atarım :farao:

Edit:Her şeyi geçtim sığmam ki ben buna :sunny:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
"Moto Sohbet - Elektrikli Araç "

Konu açmadan önce forum kurallarını okuyunuz. Bu konunun yeri burası değil.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
Merhaba Arkadaşlar sonunda twizy yollara düşmüş

http://www.renault.com.tr/araba/elektrikli/twizy/galeri?undefined&gclid=CMCQjpXsvL8CFWfHtAodb34AXA


Bizleri korkutan ek akü ücreti de alınmayacakmış. Baz modeli 13.700€ FULL Versiyonda 14.400€ ya denk geliyor.Ben çok sevdim daha görmeden canlısını.Arabadan Çok Motora yakın duruyor. Bakalım ülkemizde geleceği olacak mı ?

[url]http://i.hizliresim.com/1jnyXB.jpg[/url]

bu paraya zor satarlar. en fazla 25bin tl seviyelerinde olmaliydi bu arac.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
çok param olsa eşime alırdım. işe gitsin gelsin.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Motosiklete teşvik etmiyorlar hiç değilse buna teşvik etsinler. Trafiği rahatlatabileceğini düşünüyorum. Çevre kirliliği konusu da cabası. Fiyatı uygun olsa ilerde ben de almayı düşünürüm.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
181
Şu gün için bu araçları almak ağır mallık. fakat elektrikli arabalar/motosikletler yakın zamanda çok tutacak gibi görünüyor. Kalite artar ve aküler ucuzlarsa ; insanlar manyak gibi alacak bu araçları. Neye dayanarak sallıyorsun derseniz. Benzin 5 lira olmuş. Bu araçlar 100 km'de 1-4 lira arası elektrik yakıyor.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Geleceğin teknolojisi olduğu kesin.Daha ne kadar fosil yakıt üretip tüketeceğiz meçhul. Yurt dışında 7.000 € civarı satılıyor .Güzel ülkeme gelince, çarpı iki diyorlar klasik . Bana tasarımı renkleri çok hoş geldi.

Şu gün için bu araçları almak ağır mallık. fakat elektrikli arabalar/motosikletler yakın zamanda çok tutacak gibi görünüyor. Kalite artar ve aküler ucuzlarsa ; insanlar manyak gibi alacak bu araçları. Neye dayanarak sallıyorsun derseniz. Benzin 5 lira olmuş. Bu araçlar 100 km'de 1-4 lira arası elektrik yakıyor.


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

:) sohbet etmiyor muyuz ?

"Moto Sohbet - Elektrikli Araç "

Konu açmadan önce forum kurallarını okuyunuz. Bu konunun yeri burası değil.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Son hızı 113km/h gibi bir şey. En azından 150 falan yapabilmeli diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst