- Katılım
- 18 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,144
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar sonunda twizy yollara düşmüş
http://www.renault.com.tr/araba/elektrikli/twizy/galeri?undefined&gclid=CMCQjpXsvL8CFWfHtAodb34AXA
Bizleri korkutan ek akü ücreti de alınmayacakmış. Baz modeli 13.700€ FULL Versiyonda 14.400€ ya denk geliyor.Ben çok sevdim daha görmeden canlısını.Arabadan Çok Motora yakın duruyor. Bakalım ülkemizde geleceği olacak mı ?

http://www.renault.com.tr/araba/elektrikli/twizy/galeri?undefined&gclid=CMCQjpXsvL8CFWfHtAodb34AXA
Bizleri korkutan ek akü ücreti de alınmayacakmış. Baz modeli 13.700€ FULL Versiyonda 14.400€ ya denk geliyor.Ben çok sevdim daha görmeden canlısını.Arabadan Çok Motora yakın duruyor. Bakalım ülkemizde geleceği olacak mı ?

Son düzenleme: