Elektrik problemi

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Arkadaşlar biçerdöverin kabinde aydınlatmalar için bir sigorta bulunuyor sigorta atmıyor fakat plastiği eritecek kadar ısınıyor biz buna ne gibi bir çözüm sağlarız
Görüldüğü kadarıyla kablonun teki ısınıp eriyor
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Kablonun besleme yaptığı lambayı kontol et olması gerekenden büyük watt lı ise yapar. lamba tam oturmadıysa gevşeklik varsa yapar. kablo üzerinde ek varsa ve ek gevşekse yapar. kısacası ısına kablonun bütün ek ve bağlantı noktalarına bak.ek varsa kes tekrar güzelce ek yap.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:57 ----------

kablo orijinal kablo değilse bir büyük kesitli kablo ile değiştir.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Kablonun besleme yaptığı lambayı kontol et olması gerekenden büyük watt lı ise yapar. lamba tam oturmadıysa gevşeklik varsa yapar. kablo üzerinde ek varsa ve ek gevşekse yapar. kısacası ısına kablonun bütün ek ve bağlantı noktalarına bak.ek varsa kes tekrar güzelce ek yap.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:57 ----------

kablo orijinal kablo değilse bir büyük kesitli kablo ile değiştir.

kablo orjinal değil kendi sigorta yuvasını ısınıp bozdu çektiğimiz kablo 4 lük sigorta 40 amper ampuller orj ve sağlam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aydınlatma ampullerini led kullanmalısın
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
(ツ);4355750' Alıntı:
aydınlatma ampullerini led kullanmalısın

bildiğimiz akkor ampuller orjinalide öyle zaten ufak yuvarlak var bunlar oraya led bulunurmy ve aydınlatırmı meçhul
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sigorta yuvası lehimi soğuk(problemli) lehim olduğu için ısıya sebep olmuş, erimiş.
işlem yapan konuyu bilse en azından, papuçları direk lehimlerdi. hat problemli olduğu için ısı üretiyo
akkor ampuller zamanla daha az akım çeker. burada olay karışık
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
(ツ);4355761' Alıntı:
sigorta yuvası lehimi soğuk(problemli) lehim olduğu için ısıya sebep olmuş, erimiş.
işlem yapan konuyu bilse en azından, papuçları direk lehimlerdi. hat problemli olduğu için ısı üretiyo
akkor ampuller zamanla daha az akım çeker. burada olay karışık

orjinali zaten normal yandaki sigortalsr gibiydi ama yuvayı eritti 3 elektrikçi gezdi ama çözüm bulunamadı bu modellerin hepsinde bunsorun malesef var işin tuhafı sadece orası eriyor başka bir yerdr yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst