Kablonun besleme yaptığı lambayı kontol et olması gerekenden büyük watt lı ise yapar. lamba tam oturmadıysa gevşeklik varsa yapar. kablo üzerinde ek varsa ve ek gevşekse yapar. kısacası ısına kablonun bütün ek ve bağlantı noktalarına bak.ek varsa kes tekrar güzelce ek yap.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:57 ----------
kablo orijinal kablo değilse bir büyük kesitli kablo ile değiştir.
(ツ);4355750' Alıntı:aydınlatma ampullerini led kullanmalısın
(ツ);4355761' Alıntı:sigorta yuvası lehimi soğuk(problemli) lehim olduğu için ısıya sebep olmuş, erimiş.
işlem yapan konuyu bilse en azından, papuçları direk lehimlerdi. hat problemli olduğu için ısı üretiyo
akkor ampuller zamanla daha az akım çeker. burada olay karışık