
Benznin 4.00 yaklaştığı bu günlerde ne yapsam bilmiyorum aldığım Aylığın %30 dan fazlası benzine gidiyor bükçemi çok sarsıyor. Evim ve iş yerimin arası 15 km Hergün Git, Gel . Hiç olmaz ise elektirikli güzel bir motor alırsam Daha ekonemi yönündan rahatlıyacağımı düşünüyorum. Sizce?
r1 den inip scooter hemde elektrikli pek kesmez seni bnce abi
illa alcan diosan 50 cc bi honda today fln
şimdiden hayırlı olsun :cherry:
Arkadaşlar Elektirikli bir Scooter almayı düşünüyorum şehir içinde ufak işlerimi halletmek için. Önereceğiniz bir model varmdır ?