Elazığ MT-Motosiklet23 Şanlıurfa Gezisi

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Motosiklet23- Urfa Gezisi (15.07.2007)

Pazar sabah saat 06.00’da Motosiklet23 merkezine geldiğimde, Başkanımız Oktay DAL, Murat ÇELİK, Arif KABAKLI ve Davut ÇETİNKAYA’yı hazır bir şekilde beni beklerken buldum.Minibüs ve diğer çocuklar nerede diye sorunca, onları gece saatlerinde yolladık dediler.

Urfa’ya, Çermik üzerinden üç buçuk saat süren güzel bir yolculuğun ardından vardığımızda; bizimkileri çay içerken, Urfalı arkadaşlarımızı motosikletleriyle ilgilenip hazırlık yaparken bulduk.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Minibüs içinde Oktay DAL’ın, Abdullah GÜRALP’in ve Ulunay BALCI’nın motosikletleri ve diğer malzemeler vardı.Diğer altı arkadaş minibüsün neresine sığdı, nasıl yolculuk ettiler orasına da akıl sır erdiremedim.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Muhittin ÖZBEK arkadaşımız, Urfa MT olarak yirmi beş kişiye yakın motosikletli olduklarını, geziler tertiplediklerini, hatta arkadaşlarının kendisine Başkanım diye hitap etmesine rağmen resmi bir dernek çatısı altında bir araya gelmediklerini söyledi.

Muhittin ÖZBEK arkadaşımız,Urfa’da otoyolun kullanılmayan, trafiğe kapalı bir alanında köprü altında gölgesi de bulunan güzel bir yer olduğunu söyleyerek, bizi oraya götürdü.Gerçekten drag yarışları için çok güzel bir yer idi.Urfa MT bu bakımdan çok şanslı.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17



Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Bizim motosikletleri de indirdik.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Bu Abdullah GÜRALP’in Suziki’si.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Ulunay BALCI ısınma çıkışı yaptı.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Abdullah GÜRALP, Urfalı İbrahim arkadaşımızla start aldı.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Abdullah GÜRALP’in başka bir arkadaşla çıkış öncesi.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Yarışlar dosthane bir hava içerisinde çekişmeli geçti.Urfalı arkadaşlarımız kendilerinden beklenen misafirperverliği fazlasıyla yerine getirdiler.Yarışlarla ilgili birkaç video görüntüsünü de buraya koymaya çalışacağım.


İşte bizim Davut ÇETİNKAYA ve şakacı tavırlarıyla kendisine benzeyen Urfa versiyonu Müjdat arkadaşımız.Çıkış sonrası dönüyorlar. Kimin galip olduğunu söylememe gerek yok sanırım.(Sağdaki beyaz tişörtlü bizim Davut oluyor.)


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Ulunay BALCI çıkış için beklerken.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Zülfü Usta ile Abdullah GÜRALP, Ulunay BALCI’ya çıkış öncesi son taktikleri mi veriyor, moral destekte mi bulunuyor orasını anlayamadım.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Tabi bir de yarışmaya katılmayıp, olayı kuzu kuzu seyredenler vardı.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Ulunay BALCI iyi bir çıkış yapınca gidip tebrik ettim ve yakınlığımı belgeledim. Neme lazım, yarın çok meşhur olurlarsa tanımazlar bizi. İşte ispatı. Şimdi inkar edemez artık.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Abdullah ve Ulunay Urfalı arkadaşlarımızla çıkış anında.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Mekandan genel görüntüler.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Başkanımız Oktay DAL Urfalı arkadaşın motosikletini test ederken.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Urfa’ya gelip de lahmacun yemeseydik bir şeyler eksik kalırdı elbet.Közlenmiş patlıcanlar ile lahmacunları afiyetle yedik. Başkan Muhittin ÖZBEK ve arkadaşlarına Motosiklet23 olarak çok teşekkür ediyoruz.


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17


Shot with Canon DIGITAL IXUS 900Ti at 2007-07-17

Benimle birlikte otomobil ile gelen arkadaşlar yemekten hemen sonra Elazığ’a hareket ettik. Malatya’ya sünnet düğününe yetişmem gerektiğinden, mübarek yerleri ziyaret edemedik.Bir başka sefere inşallah.Arkadaşlar bizden sonra Motodrag yarışlarına devam etmişler. Her ikili en az üç çıkış yaptı ama ben buraya birkaç video koymak istiyorum.(Yarın)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Gezi, Drag, Motorlar ve LAHMACUN... :mrgreen:

Süper olmuş. Teşekkür ediyorum. Orada olmak vardı.

Videoları da bekliyoruz! :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Herşey güzelde neden korumasız çoğu arkadaş :silent:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Güzelbi atraksiyon olmuş bide oralarda olması ayrı güzel ama güvenlik tedbirleri nasıldı yani saglık ekibi felan. bide atletle yarışılmış.
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
28
güzel bi gezi oldu. urfalı dostlarımıza da göstermiş oldukları misafirperverlik için sonsuz teşekkürler. inşallah yakında tekrar bir araya geliriz. motosiklet aşkı kilometre tanımaz. her zaman heryerde beraberiz inşallah. Urfalı arkadaşlarıda Elazığımıza bekliyoruz. Bizim onlar gibi drag yapacak otobanımız yok ama onları mutlu edecek bir çok şeyimiz var. Hazar Gölü, Keban vs. Güzel bi balık ikram edebiliriz. Heeeeeeeeyyyy Türkiyedeki bütün motor dostlarıııı. Çağrımız sadece Urfalılara değil hepiniz davetlisiniz. Bekleriz...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
SÜper ya MErak ettigim 2 sonuç var iş tabiiki büyük derecede sürücüye baglı ama bu iki dragın sonucu ne oldu

Yeni kasa R6 vs. Eski kasa R6 ?

motosiklet23urfagezisi1ji3.jpg


Eski kasa R6 vs. 600RR

motosiklet23urfagezisi1xn3.jpg
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
28
Herşey güzelde neden korumasız çoğu arkadaş :silent:

Haklısın dishy. Ama urfalı ibrahim kardeş (lakabı KİT İBO, karaşimşekteki KİT bu) tüm ısrarlara rağmen giydiremediler montu kaskı. Kendisi giyinmeme işini şu kelimelerle dile getirdi: Vellahi biye kask mask, mont falan vermeyin giymiyem. Hepsi siye olsın. :queen:
E ne diyelim artık bu lafın üstüne. İbo çılgın ibo. Ama şaka bi yana haklısın, her ne olursa olsun koruma şart. Hassasiyetin için teşekkürler DİSHY...

SÜper ya MErak ettigim 2 sonuç var iş tabiiki büyük derecede sürücüye baglı ama bu iki dragın sonucu ne oldu

Yeni kasa R6 vs. Eski kasa R6 ?

motosiklet23urfagezisi1ji3.jpg


Eski kasa R6 vs. 600RR

motosiklet23urfagezisi1xn3.jpg

nerdeyse kafa kafaya girdiler finise. Ama eski kasa R6 yı kullanan ibrahim arkadaş çok çılgın gidiyor. Allah saklasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
28
albendende o kadar dishy
o fotoları (korumasız olan) koymasaydınız hocam keşke malum örnek oluyor
sevgili aydemir kardeş orada sadece tek bir arkadaş korumazsızdı. onada çok ısrar etmelerine rağmen giymemde giymem dedi. bizde tedirgin olduk ama ne yaparsın arkadaş bi türlü kabul etmiyor. yoksa haklısın koruma şart. bizim Elazığ ekibindeki arkadaşların hepsinde koruma vardı. Biz Elazığ MT olarak o konularda çok hassasız, şehir içinde bile kask,bellik,korumalı montumuzu giyeriz. sıcak oluyor bu mevsimde ama can daha önemli. Yani korumalık ve eğitim şart:)
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
hocam videolar nerde... gazlama seslerini duymak için can atıyorum burda. Korumasız hayır da Ben de varım. :) vallahi içim gitti resimlere bakarken muhabbet baya güzel olmuşdur. hele bide köprü altında kaLkış offffff... Ne çınlamışdır oralar :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Gezi, Drag, Motorlar ve LAHMACUN... :mrgreen:

Süper olmuş. Teşekkür ediyorum. Orada olmak vardı.

Videoları da bekliyoruz! :cat:

Teşekkürler viper_1. Videoları koyacağım ama biraz teknik desteğe ihtiyacım var. Ya Kraljames'i çağıracağım yardım etsin ya da vereyim o yerleştirsin.


harika bir gezi tebrikler... paylaşım için teşekkürler...

İlgin için teşekkürler SilentScream.Gerçekten güzel bir gezi oldu.


albendende o kadar dishy
o fotoları (korumasız olan) koymasaydınız hocam keşke malum örnek oluyor

Mont giymeden çıkış yapan iki arkadaş oldu : Biri Urfalı İbrahim arkadaşımız biri de Elazığ'lı Davut arkadaşımız.Arkadaşları giyinmeleri için kendilerine ısrar ettiler ama kabul ettiremediler maalesef.En azından ikisinin de kasksız olmadığını hatırlatmak isterim.Tabii ki tam korumalı olmak en doğrusu.
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
28
hocam videolar nerde... gazlama seslerini duymak için can atıyorum burda. Korumasız hayır da Ben de varım. :) vallahi içim gitti resimlere bakarken muhabbet baya güzel olmuşdur. hele bide köprü altında kaLkış offffff... Ne çınlamışdır oralar :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

haklısın kardeş orada olmanı isterdim. insanı deli eden o sesleri duymak her motordelisinin hakkıydı bence. benimde içim gitti izlerken valla. Arkadaşın motorunu alıp bi turda ben gazlamayı isterdim ama 1 hafta önce küçük bir motor kazası geçirdiğim için sağ kolumda biraz problem vardı. o yüzden maçı tribünlerden izlemek zorunda kaldım.:queen: ama inşallah ilk fırsatta tekrar urfa yollarındayız inşallah. o zamana kadar biraz kolumda düzelir bende atarım bir tur beaa.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kendi telimden videolar buyurun...

[YT]CWVI-7Tj6Js[/YT]

[YT]Q1ij-LkLrt4&[/YT]
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar video isteyenler buyursunlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst