Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
Trafikte farkedilir buAbimize helal olsun, kask/mont/aynalar... ... saygıda kusur "0"
![]()
şaka bir yana aynalar çok güzel olmuş görüş açıları oldukça iyi valla ne yalan söyleyeyim aynı aynalardan benim cbf ye bile düşünüyorum birde gövde rengine boyadıkmı tamamdır bu iş
ayrıca insanın zihnini kuvvetlendiriyor neler yapıp neler yapamayacağımız hakknda bilgiler veriyor o yüzden ben bu motoru çok sevdim , yiğidi öldürcen ama hakkını vereceksin


