el yapımı topcase:))

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Trafikte farkedilir bu :) Abimize helal olsun, kask/mont/aynalar... ... saygıda kusur "0" :)


şaka bir yana aynalar çok güzel olmuş görüş açıları oldukça iyi valla ne yalan söyleyeyim aynı aynalardan benim cbf ye bile düşünüyorum birde gövde rengine boyadıkmı tamamdır bu iş :)

ayrıca insanın zihnini kuvvetlendiriyor neler yapıp neler yapamayacağımız hakknda bilgiler veriyor o yüzden ben bu motoru çok sevdim , yiğidi öldürcen ama hakkını vereceksin :) tamamen zaman zevk ve para meselesi :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben de geçen bi arkadaşımızın başlığında görmüştüm bi ayna, çok beğenmiştim nerede satılır, tr de varmı araştırmadım. Ama hala aklımda :) Ayna önemli !!!





Bu da gidona bağlanan :)

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst