el yapımı topcase:))

Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
Bu ilginç çantayı izmir çandarlı gezimde gördüm.Resimlerini çektim..BUYRUN:mrgreen:
86162271.jpg
46275399.jpg
99455364.jpg
54141462.jpg
60379131.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu nasıl birşeydir ya, malzemesi neki? asfalt ziftine benziyor
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
sadece çantası değil motorun bir çok yeri ELLENmiş. ama Panzer Gray rengi oldukça yakışmışta motor yamahalıktan çıkmış.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
sprey boya ile hayvan gibi boyamislar insan bukadar malina dusman olurmu ya,,
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
birinin topcasesi düşmüş yada kırıldığı için atmışlar oda orasını burasını vidala yama vs vs kullanıyo...el yapımı değildir o...
el yapımıysa yapan arkadaş görme özürlü olması lazım...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
el yapımı topcse'mi yoksa yoklukmu onu iyi anlamalı,yadırgamamalı
yokluktan yapılmışa benziyor.

genç bir arkadaşımız zar zor para biriktirip cup motor almış ama kask almaya parası kalmamış :pale: diger ekipmanları yazmıyorum bile
kmşusu iş yerinden bir abimiz kullanmadıgın kask varmı dedi var dedim anlattı mevzuyu üzülmedim desem yalan olur ama 2.el kaskımı vermek ayıp olur dedim. ona yeni bir kask alalım hediye olsun dedim bana söyleyen arkadaşım yeni bir kask almış hediye etmiş.ne söyledi genç arkadaşa bilmiyorum çocuk bana teşekkür ediyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu eleman bence bir daha ki yıla dakar'a katılacak ön hazırlıklar onu gösteriyor:mrgreen:
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
birinin topcasesi düşmüş yada kırıldığı için atmışlar oda orasını burasını vidala yama vs vs kullanıyo...el yapımı değildir o...
el yapımıysa yapan arkadaş görme özürlü olması lazım...
ilk gördüğümde bende öyle sandım ama değil harbi el yapımı:mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Motor ; biran önce hurdaya çıkayım , plakam düşsün diye dua ediyordur heralde.. :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar bu topcase 1900 lü yılların başında alman ordusu tarafından savaşlarda kullanılmış tarihi bir eserdir :queen: :mrgreen:
harbiden one lan insan trafiğe çıkamaz :sunny: dağ bayır neysede
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çok yaratıcı :cherry: imkansızlığın garibanlığın son noktası, çarelerin tükendiği an :cherry:



siz birde buna bakın bu gün kendim çektim yorum sizin:)
fakat bu arkadaşı içindeki motosiklet sevgisinden ötürü gerçekten taktir ettim :) ama zevkler ve renkler meselesi tamamen :)
bu gün işyerimin yanına gelmişti benimde üzerimde iş kıyafetlerim vardı , motosikletim olduğunu söylemedim dedim abicim bayağı uğraşmışsın :) evet dedi hepsini ben yaptım heves işte :)


aynasız arkadaşlara kapak olsun :) aynaları kesin :)

















 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Trafikte farkedilir bu :) Abimize helal olsun, kask/mont/aynalar... ... saygıda kusur "0" :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst