eksoza naylon poşet yapıştı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün yolda giderken eksoza naylon poşet yapıştı:silent: krom olan eksozu simsiyah yaptı, gaz yağıyla sildim fayda etmedi ,bunu nasıl çıkartırım?:silent:
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
283
aynısı hafta sonu benim başıma geldi...ama sen geç görmüşün sanırım...yapacağın şu, egsozu iyice ısıtıcaksın...ve bi bezi sürekli ıslatıp ıslatıp siliceksin...sıcakken biraz cazırdıcak ama olsun....biraz yorulcan ama çıkıcak....
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce pasta ile sil, sonra üstüne bir de cila geç, mis gibi olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynısı hafta sonu benim başıma geldi...ama sen geç görmüşün sanırım...yapacağın şu, egsozu iyice ısıtıcaksın...ve bi bezi sürekli ıslatıp ıslatıp siliceksin...sıcakken biraz cazırdıcak ama olsun....biraz yorulcan ama çıkıcak....
evet geç farkettim, poşette baya büyükmüş simsiyah kaplamış tüm eksozu, eksoz sıcakken sildim gaz yağıyla ve ıslak bezle fayda etmedi:silent: kalın bir tabaka oluşturmuş, maket bıçağıyla kazısam eksozu çizmekten korkuyrum :silent:
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
283
sen bayağ geç farketmişin ya...soğukken cifle silmeyi dene bide...küçük lekeleri öyle çıkarmıştım ama naylonda emin değilim tabi
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Sıcak iken temiz bir bezi benzine batırarak sil. Daha önce emanet bir motorda benim de başıma geldi. Ama ben cabuk farkedip hemen silmiştim. Yinede biraz zor vıkmıştı.
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Önce parlak kısmı vidalarından sök, daha sonra fokur fokur kaynayan kazanın içine at, görecelsin çok çabık çıkacak.:cherry:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
bu konuya benzer topicler daha önceleri çok açıldı hatırlıyorum..
eski konulara dönük bi aratma yaparsaN nasıl temizlenecegi hakkında bilgin olur.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Benim de bir kaç kez başıma geldi ve sokağa o poşetleri atanlara öyle galiz küfrediyorumki varın tahmin edin..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
aynısı başıma geldi cifle sildim ama silerken bez değilde elinle silersen ama eksoz sıcak olmayacak.
nedendir bilmiyorum ama elinle sildiğinde partiküller daha kolay çıkıyor
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Aynısı başıma gelmişti aliminyum folyo ile kazımıştım.
Çok uğraştırdı,ama sonunda çizinmeden çıkarmıştım.
Ergün Beyin tiner teklifide çok mantıklı.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Sıcak iken temiz bir bezi benzine batırarak sil. Daha önce emanet bir motorda benim de başıma geldi. Ama ben cabuk farkedip hemen silmiştim. Yinede biraz zor vıkmıştı.



sıcak iken benzinle sil ha sende varmı sıcak yere benzin değermi burda okadar insan var ya biri denemeye kalkarsa o yazıyı hemen düzelt
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ben geçen bir alış veriş merkezinde gördüm. Metal parlatıcı yazıyordu. Aldık bir arkadaşın kararan egzozounda denedik süt gibi oldu :cat: 2 tl birşeydi
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşlar boyle sayısız şekilde metodlarla ugraşmak yerine .. arexons chrome poolish ile kolayca ve mükemmel bir şekilde çıkarmak mümkün 13. lira fiyatı var.. ve uun süre kullanabilirsiniz .. sadece chrome yüzeylerde uygulayın işinizi görecektir ...... hatta kararmış camur tutmuş egzost headers larınızı ayna gibi parlatır ve koruyucu bir tabaka ile kaplar .. boylece camur ve toz gelmesi halinde egzost headerrslarının kararmasına kahverengi bi ton almasını engeller.. tabi uyguladıktan sonra haftada bi kez üstünden geçin ayna gibi kalacaktır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst