- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
herkese merhaba , youtube gibi kitle iletişim kanallarında sözü geçen ekonomistler, ekonomi ile ilgili ciddi anlamda yorumlar yaparak ülke durumunu dile getiriyorlar, fakat çok kötü bir durumda olduğumuzu belirtiyorlar.
Yok ülke suriye gibi olacak
Yok açlık işsizlik aşırı çoğalacak
Siyasî yönden değilde gerçekten durumumuz ne durumda , şuan kötü vaziyetteyiz lakin gidişatımızın sonu ne olacak, artık korkarak yaşamaya başlayacağız galiba.
daha dune kadar bu motora binilmez dediğimiz motor markaları 20bin tl ye motor satar oldu , 2 sene önce japonun 250cc kaliteli motor parası oldu, ne oluyor bize.
Yok ülke suriye gibi olacak
Yok açlık işsizlik aşırı çoğalacak
Siyasî yönden değilde gerçekten durumumuz ne durumda , şuan kötü vaziyetteyiz lakin gidişatımızın sonu ne olacak, artık korkarak yaşamaya başlayacağız galiba.
daha dune kadar bu motora binilmez dediğimiz motor markaları 20bin tl ye motor satar oldu , 2 sene önce japonun 250cc kaliteli motor parası oldu, ne oluyor bize.