- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
yaralı arkadaşa geçmiş olsun diyorum..istanbulda bu yaşlarda paket servisi yapan çok kişi, tanıyorum...
yazıklar olsun sizee bee adam kaza yapmışş belki ölümden dönmüş siz nelerin peşindesiniz iğneden korkmuş die alay ediosunuz .mantıksız bişey iğneden korkmak deilmi peki siz 70 -90-100 kg lik insanlar nasıl oluyorda % 90 ınız 30 gramlık fareden yılandan ,böcekten korkuyorsunuz..... Cocuk zaten hobi olsun diye yapıo o işi değilmi, cebinde 3 bin tl para altında 2010 model 600 cc motorla sizler gibi gezmek dururken 15 yaşında ölümle dans edio ,sırf zevk olsun die zaten.......... ayrıca 15 yaşında ehliyet vermişlerde o almamış zaten ..sizler eğlence peşindesiniz , ama diğer insanların cok daha farklı ve masum amacları var , karnını doyurmak gibi mesela !!
sen ne saçmalıyosun sen bu çocuğun avukatımısın hee ne konuştuğunun farkındamısın bu çocuğun motor tepesinde ne işi varburadaki mesele 20201 model 600cc lik motorumuzun olmasımı yoksa buradaki eleştirimi sen ne konuştuğunun farkında değilsin saçma sapan laflar yapıyosun birde diyosunki sizler eğlence peşindesiniz nasıl çoğul konuşabiliyosun ne hakla he bizim işimiz gücümüz yok eğlence peşindeyizçok komik bir olay olmuş kahkaha atmaya yer arıyoruz anlamadan dinlemeden sazan gibi atlama doğru dürüst oku ondan sonra yorum yap tamammı