Ehliyetsiz kurye iğneyi görünce ağladı..

Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Ehliyeti olmayan 15 yaşındaki motosikletli kurye, hem yayayı yaraladı, hem kendi yaralandı; iğneye gelince korkudan ağladı

Kadıköy Kozyatağı İnönü Caddesi'nde meydana gelen kazada, bir hazır yemek restoranında motosikletli kurye olarak çalışan 15 yaşındaki A.A, motosikletinin kontrolünü yitirince, bu sırada yolun karşısına geçmeye çalışan Figen Karakut'a çarptı.

Kazada sürücü A.A. ile Karakut yaralandı. Yaralıların yardımına çevrede bulunan vatandaşlar koşarken, 155 Polis İmdat ile 112 Hızır Acil'e haber verildi. Kaza yerine gelen ilk ambulansa durumu A.A'ya göre biraz daha ağır olan Figen Karakut alındı.

Vücudunda kazaya bağlı ezikler, boynunda da zedelenme olduğu belirlenen Karakut, Haydarpaşa Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü. Karakut'un evinin cadde üzerinde olduğu, alışveriş yapmak için yolun karşısında bulunan markete gitmek istediği öğrenildi.

'ANAM ANAM, HAYIR!'

Kazada bacağı kırılan A.A, gazetecilerin kendisini görüntülediğini görünce elleriyle yüzünü kapattı. Kaza yerine gelen sağlık ekiplerine "Beni hemen hastaneye götürün" diye bağıran A.A, sol koluna iğne yapılacağını görünce gözyaşlarına boğuldu.

Görevliye "İğne mi vuracak? Anam anam hayır" diye bağıran A.A, çalışma arkadaşları tarafından güçlükle sakinleştirildi. Ambulansla Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürülerek tedaviye alınan Aydın'ın sürücü belgesinin olmadığı belirlendi.

MOTOSİKLETİ KAZA YERİNDEN UZAKLAŞTIRDILAR


Kazanın ardından caddeye gelen hazır yemek restoranının çalışanları, A.A'nın kullandığı motosikleti polisin bilgisi olmadan kaza yerinden kaldırdı. Olayı öğrenen polis firmanın yetkilileri hakkında motosikleti kaza yerinden kaldırdıkları gerekçesiyle inceleme başlattı.
 

Ekli dosyalar

  • kuryeigne.jpg
    kuryeigne.jpg
    46.5 KB · Görüntüleme: 14,691
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Hadi bu çocuk cahil asgari ücretin bile altına ekmek parası deyip atlamış motora. Suçlu değilmi suçlu tabiki ama bu çocuğun altına o motoru verenlerde kabahatin büyüğünü aramak lazım. En büyük suçta onların...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bana da iğne vurmuşlardı kaza sonunda . tetanoz içindi

ama yazık yaa . hem ayağı kırılmış, kazanın üzüntüsünde hem de iğneden korkmasını haber yapıyorlar
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
güzel memleketım ne hale geldi insanların
kuryenın ehliyetsız olduğu gerceğinemı yanayım
ekmek parasına üç beş kuruş peşinde olduğunamı yanayım
15 yaşında calışmak zorunda olduğunamı yanayım
onu ehlıyetsız calıştıran şırketın sorumsuzluğunamı
Buna rahmen zabıtayım dıye dolaşıp bunların çalışmalarına göz yumanlaramı
Karşıya gecmeye calışan acaba yaya gecıdındenmı gectı yoksa yolamı fırladığı mechul vatandaşamı
bunu haber yapmaya calışan ama hangi ucundan tutupta haber yapacağını bılmeyen habercıyemı yanayım
yaaa en ıyısı ben hiç yanmıyayım zaten yanmışız ............:bounce:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Hadi bu çocuk cahil asgari ücretin bile altına ekmek parası deyip atlamış motora. Suçlu değilmi suçlu tabiki ama bu çocuğun altına o motoru verenlerde kabahatin büyüğünü aramak lazım. En büyük suçta onların...

kesinlikle katılıyorum çocuk aklı ermez cahil cesaretiyle sürer motoru ama ya işletmeciler onlardamı cahil okadar ? kendi menfaatleri uğruna ne kadar düşüncesiz ve insanları sömürerek hareket ediyorlar inş. işletmeciler gereken cezayı alırda bir daha söyle bir ahmaklık yapmazlar...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
güzel memleketım ne hale geldi insanların
kuryenın ehliyetsız olduğu gerceğinemı yanayım
ekmek parasına üç beş kuruş peşinde olduğunamı yanayım
15 yaşında calışmak zorunda olduğunamı yanayım
onu ehlıyetsız calıştıran şırketın sorumsuzluğunamı
Buna rahmen zabıtayım dıye dolaşıp bunların çalışmalarına göz yumanlaramı
Karşıya gecmeye calışan acaba yaya gecıdındenmı gectı yoksa yolamı fırladığı mechul vatandaşamı
bunu haber yapmaya calışan ama hangi ucundan tutupta haber yapacağını bılmeyen habercıyemı yanayım
yaaa en ıyısı ben hiç yanmıyayım zaten yanmışız ............:bounce:

+100 :pr:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kardeşimize geçmiş olsun diyorum :rendeer:
haber başlığı dalga geçmeye çalışan ilkokul bebeleri kıvamında olmuş :farao:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motosiklet sürücüsü A.A.'ya göre durumu daha ağır olan Figen Karakut'a acil şifalar dilerim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
- 15 yaşındaki ehliyetsiz bir çocuğu altına motosiklet verip trafiğe salan bir işletme,
- Özellikle İstanbul'da pire gibi türeyen, gerek kaldırımlardan gerekse ters yönden ve polisin yanından dahi kasksız bir şekilde vızır vızır geçen yemek kuryeleri,
- Yetersiz denetimler ve uygulanmayan yaptırımlar.

Bu tip kazaların sıklıkla olduğu ve olacağı konusunda hiçbirinizin şüphesi olmasın.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Motosiklet sürücüsü A.A.'ya göre durumu daha ağır olan Figen Karakut'a acil şifalar dilerim.

haberi üstünkörü okumuştum,
eyvallah hocam bende mesajımdaki hatayı farkettim sayende :cat:
başlık biçimsiz, gençler denetimsiz.
ne olacak bu kurye meselesi :silent:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
güzel memleketım ne hale geldi insanların
kuryenın ehliyetsız olduğu gerceğinemı yanayım
ekmek parasına üç beş kuruş peşinde olduğunamı yanayım
15 yaşında calışmak zorunda olduğunamı yanayım
onu ehlıyetsız calıştıran şırketın sorumsuzluğunamı
Buna rahmen zabıtayım dıye dolaşıp bunların çalışmalarına göz yumanlaramı
Karşıya gecmeye calışan acaba yaya gecıdındenmı gectı yoksa yolamı fırladığı mechul vatandaşamı
bunu haber yapmaya calışan ama hangi ucundan tutupta haber yapacağını bılmeyen habercıyemı yanayım
yaaa en ıyısı ben hiç yanmıyayım zaten yanmışız ............:bounce:

+1000/1000 :pr:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
yazıklar olsun sizee bee adam kaza yapmışş belki ölümden dönmüş siz nelerin peşindesiniz iğneden korkmuş die alay ediosunuz .mantıksız bişey iğneden korkmak deilmi peki siz 70 -90-100 kg lik insanlar nasıl oluyorda % 90 ınız 30 gramlık fareden yılandan ,böcekten korkuyorsunuz..... Cocuk zaten hobi olsun diye yapıo o işi değilmi, cebinde 3 bin tl para altında 2010 model 600 cc motorla sizler gibi gezmek dururken 15 yaşında ölümle dans edio ,sırf zevk olsun die zaten.......... ayrıca 15 yaşında ehliyet vermişlerde o almamış zaten ..sizler eğlence peşindesiniz , ama diğer insanların cok daha farklı ve masum amacları var , karnını doyurmak gibi mesela !!
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Bu da çok yaygın bir meslek haline geldiği için bir düzenleme yapılması lazım. Bir şekilde denetim mekanızması gerekiyor.

ticari araç şoförleri gibi belgelendirilmeleri gerektiği gayet net.
bunu benim görüpde ilgili yetkililerin görmemesi enteresan.

federasyon adayı mehmet binli'yide bu yüzden seviyorum, adam kuryeler için kafa yoruyor, proje üretiyor :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ehliyetsiz sürücüye araç vermekten ruhsat sahibine ayrı kullanıcıya ayrı ceza kesilir. asıl iş bu tür kazalarda o kazayı yapanların ssk sorgulamalarının yapılıp sgk tarafından işlem yapılmasında
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
196
güzel memleketım ne hale geldi insanların
kuryenın ehliyetsız olduğu gerceğinemı yanayım
ekmek parasına üç beş kuruş peşinde olduğunamı yanayım
15 yaşında calışmak zorunda olduğunamı yanayım
onu ehlıyetsız calıştıran şırketın sorumsuzluğunamı
Buna rahmen zabıtayım dıye dolaşıp bunların çalışmalarına göz yumanlaramı
Karşıya gecmeye calışan acaba yaya gecıdındenmı gectı yoksa yolamı fırladığı mechul vatandaşamı
bunu haber yapmaya calışan ama hangi ucundan tutupta haber yapacağını bılmeyen habercıyemı yanayım
yaaa en ıyısı ben hiç yanmıyayım zaten yanmışız ............:bounce:

olay bundan ibaret
ölelim biz abi yaşamayalım en iyisi.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715

MOTOSİKLETİ KAZA YERİNDEN UZAKLAŞTIRDILAR


Kazanın ardından caddeye gelen hazır yemek restoranının çalışanları, A.A'nın kullandığı motosikleti polisin bilgisi olmadan kaza yerinden kaldırdı. Olayı öğrenen polis firmanın yetkilileri hakkında motosikleti kaza yerinden kaldırdıkları gerekçesiyle inceleme başlattı.

Benim garibime giden burasi..
Polis görmüyor yani motorun olay yerinden uzaklastirildigini.. :pr::pr::pr:
Olayi ögrenen polis diye devam ediyor...
Vay babam vay...

Uyuyormu bu adamlar yahu? :pale:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yazıklar olsun sizee bee adam kaza yapmışş belki ölümden dönmüş siz nelerin peşindesiniz iğneden korkmuş die alay ediosunuz .mantıksız bişey iğneden korkmak deilmi peki siz 70 -90-100 kg lik insanlar nasıl oluyorda % 90 ınız 30 gramlık fareden yılandan ,böcekten korkuyorsunuz..... Cocuk zaten hobi olsun diye yapıo o işi değilmi, cebinde 3 bin tl para altında 2010 model 600 cc motorla sizler gibi gezmek dururken 15 yaşında ölümle dans edio ,sırf zevk olsun die zaten.......... ayrıca 15 yaşında ehliyet vermişlerde o almamış zaten ..sizler eğlence peşindesiniz , ama diğer insanların cok daha farklı ve masum amacları var , karnını doyurmak gibi mesela !!

Yanlış anladın sanırım, burada kimse dalga geçmiyor. Olayı yazan gazetecinin haber alıntısıdır ilk mesajda yazan.
Ayrıca bunun savunulacak bir yanı yok. Karnını doyurmak için kimse kimsenin canına kasdetmeyecek. Orada karşıdan karşıya geçen kadıncağızın ne günahı var? Kanun var, nizam var bu ülkede. O arkadaş 17'sine kadar bekleyecek, ehliyetini aldıktan sonra kuryelik yapıp, yasal yollardan para kazanacak.
Tabi en başta ehliyetsiz ve sigortasız eleman çalıştıran işletmecilerin kökünün kazınması gerek bunların önüne geçebilmek için.

Benim garibime giden burasi..
Polis görmüyor yani motorun olay yerinden uzaklastirildigini.. :pr::pr::pr:
Olayi ögrenen polis diye devam ediyor...
Vay babam vay...

Uyuyormu bu adamlar yahu? :pale:

Şaşırma artık bunlara Remzi, burası Türkiye.:wiinkk:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
http://video.haber7.com/play.video.php?id=8335

İnsanlık sınıfta kalmış dedirtecek bir haber daha... Kadıköy'de yaşı küçük ve ehliyetsiz bir sürücü, çalıştığı firmanın motosikletiyle bir kadına çarparak yaralanmasına neden oldu. Olay yerine gelen patronları ise bakın ne yaptı İZLEYİN

başka bir haber sitesinde haber böyle idi
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
walla arkadaslar bende iğneden çekiniyorum ama bu korkma değil bünyem zayıf iğne olunca miğdem bulanıyor ya bayılıyom 1-2 saat yada migde bulantısının sonucunu yasıom:) o yuzden sadece iğneden korkma olarak degerlendimeyin elbet biliyor iğne olunca ölmüceğini ama herkezin bünyesi bir değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst