ehliyetim var artıkkk :)

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
dostlara selam olsun artık benimde ehliyetim var :) evren abiye teşekkuru bir borc bilirim sonunda aldım caddebostan sahil tayfası bilir nası garip garip dolastıgımı ne gezilere gidiyodum ne uzun yola artık aldım sonunda herkese tavsiye ederim ustumden acayip bir yuk kalktı herkese tavsiye ederim acayip rahat bir duygu :cat: :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hayrını gör moruk :D senin adına sevindim şimdi gezilere gelmeme gibi bir lüx ün kalmadı ama şimdide parayı bahane edersin sen :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hayırlı olsun bakalım artık trafik polisi gördügünde korkmazsın :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
hayırlı ugurlu olsun okan o duyguyu iyi bilirim bende aldığım ilk günlerde bi polis çevirsede göstersem diyordum gözlerinini içine bakıyordum pols amcaların ama yok kimse çevirmedi artık seni şehir dışı gezilerinide bekliyoruz bakarsın jandarma çevirir onlara atarsın havanı ve tabi caddebostanda bunu ne zaman kutlyoruz onunda tarihini öğrenelim.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
41
Hayırlı olsun.

Bu arada Cumartesi bende sınava girdim...

Ne zaman sonuçlanacağı ?

ve ne zaman pratik sınavı olacağı konusunda bilgisi olan var mı ?

Teşekkürler.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gectigimiz hafta sonu yapilmadimi sinav ? Benmi yalnis animsiyorum 2 gun icinde nasil olmus bu olay aklim ermedi , :) Hayirli olsun kazasiz belasiz gezilere katilman dilegi ile.

10 ila 15 gun icinde aciklanir sonuclar , ama pratik sinavi ile neyi kast ediyorsun anlamadim ?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
kardeşim hayırlı uğurlu olsun :)

eyvallah abi senden sonra bende gittim oraya hehe

hayırlı ugurlu olsun okan o duyguyu iyi bilirim bende aldığım ilk günlerde bi polis çevirsede göstersem diyordum gözlerinini içine bakıyordum pols amcaların ama yok kimse çevirmedi artık seni şehir dışı gezilerinide bekliyoruz bakarsın jandarma çevirir onlara atarsın havanı ve tabi caddebostanda bunu ne zaman kutlyoruz onunda tarihini öğrenelim.

abi kutlıycaz tabi bu hafta sonu yapıcaz bişiler haberi olsun caddebostana ugra bi ara :rendeer:

Gectigimiz hafta sonu yapilmadimi sinav ? Benmi yalnis animsiyorum 2 gun icinde nasil olmus bu olay aklim ermedi , :) Hayirli olsun kazasiz belasiz gezilere katilman dilegi ile.

10 ila 15 gun icinde aciklanir sonuclar , ama pratik sinavi ile neyi kast ediyorsun anlamadim ?

yaa dosyam 8 aydır masamın ustunde duruyodu fakat ogrenci cebi malum alıcak parayı anca buldum yani ben cok onceden sınava girmiştim ama daha yeni nasip oldu almak :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun nemutlu sana dostum... ahh nalet olsun şu ehliyeti bide ben alsaydım eylülde sınava giricem hala tırsarak motor kullanıyorum
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hayırlı olsun:wiinkk: herşeyin resmi olanı aslında çok daha güzel ve sağlılı değilmi? Polis korkusu yok,tedirginlik yok vs vs ama dikkatli ol yinede!
inşallah kazsız belasız günlerde kullanmak nasip olur:cat:

dostlara selam olsun artık benimde ehliyetim var :) evren abiye teşekkuru bir borc bilirim sonunda aldım caddebostan sahil tayfası bilir nası garip garip dolastıgımı ne gezilere gidiyodum ne uzun yola artık aldım sonunda herkese tavsiye ederim ustumden acayip bir yuk kalktı herkese tavsiye ederim acayip rahat bir duygu :cat: :mrgreen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun. Benim de senin gibi üstümden büyük bir yük kalkmıştı aldığımda. Her an yakalanma korkusu insanı fena kasıyor. :) Çok şükür hiç yakalanmadan atlattım o dönemi. Çok rahatım artık. :wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
59
dostumhayırlı uğurlu olsun:rendeer: bak nolcak şimdi ,trafik polisi herkesi durdurup ehliyet sorarken seni durdurmayacak,halbuki sen göğsünü gere gere bak memur bey ehliyetim var bana bişey yapamazsın demek istiyorsundur:p ama işte ehliyeti alınca nedendir bilmem durdurmuyorlar abi:silent:ben 1 yıl oldu ehliyeti alalı kimse beni durdurmuyor:salut:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
hayırlı olsun:)herşeyin kuralına uygun olması kadar güzel birşey yoktur.artık gezilerde ehliyeti bahane etmezsin:) en kısa zamanda görüşmek üzere:)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Hayırlı olsun. Benim de senin gibi üstümden büyük bir yük kalkmıştı aldığımda. Her an yakalanma korkusu insanı fena kasıyor. :) Çok şükür hiç yakalanmadan atlattım o dönemi. Çok rahatım artık. :wiinkk:

yaa 3 kere yakalandım ama 3 undende abi öğrenciyim spor akademisndeyim diyip sıyırdım bi 4.de yemezler hehe :)

dostumhayırlı uğurlu olsun:rendeer: bak nolcak şimdi ,trafik polisi herkesi durdurup ehliyet sorarken seni durdurmayacak,halbuki sen göğsünü gere gere bak memur bey ehliyetim var bana bişey yapamazsın demek istiyorsundur:p ama işte ehliyeti alınca nedendir bilmem durdurmuyorlar abi:silent:ben 1 yıl oldu ehliyeti alalı kimse beni durdurmuyor:salut:

aynen öle abi aynen öle denedik ve gorduk anlında yazıyo sanki bu ehliyetli die
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst