Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ehliyete gerek yok benım annemın ehlıyetı yok ama butun motorlarımı annemın ustune yapıyorum cok da guzel verıyolar ehlıyetı olmayan ustune bısey alamaz ne ya cok sacma zaten :mrgreen:
Motoru almak için bildiğime göre ehliyete gerek yok sorduğum çoğu kişi aynı cevabı veriyo 18i doldurursan ehliyetsiz alabilirsin 18 altındaysanda alamazsın ama en mantıklısı babanla gidip motoru babanın üzerine almak şahsen ben öyle yapıcam babamın üzerine aldırcam motoru
Reşit olmanıza veya ehliyet olmasına gerek yok. Ailenizin vekaletnamesiyle motoru üstünüze alabilirsiniz. Hala reşit değilim ve ehliyetim yeni geldi ama bir senedir motorum kendi üzerime.