ehliyetim olmadan motor alabilirmiyim ?

Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
6
2013 eylül de Honda cbr 125r almayı ve evimin garajına koymayı düşünüyorum ehliyeti ise motoru aldıktan 2.5 ay sonra alıcam yasal olarak mümkün mü?Bilgisi olan var ise lütfen cevap yazsın
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
147
Valla kardeşim ben 1.5 ay önce bir motor aldım.motoru üstüme almak için benden ehliyet istemişlerdi bende ehliyetimi yanıma almamıştım o zaman olmaz ehliyeti al gel dediler adamları 5 dakika beklettim ehliyeti alıp geldim öyle motoru üstüme alabildim.motor için iyi tercihh :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Mümkün mü biliyorum ama ehliyeti almadan kullanmamanı tavsiye ederim.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
165
Sanırım seninle aynı yaştayız,bendede ehliyet yok ama motor var,gidip babandan yada yakınından motoru üstüne almasını istiyceksin :)
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
ruhsat sahibi olmak için reşit olmak gerekiyor. O kesin. Ama ehliyet mevzusunu ilk defa duydum. Adamın pizzacı dükkanı var ve motorları şirkete değil kendi üzerine almak istiyor mesela. Izin yok mu? Yoksa saçma.
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehliyet önemli değil alırken. Sadece 18 yaşını doldurmuş ol yeter uçak bile alırsın üstüne :)
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
Benim 17 yasımda ehliyetim vardı motoru üstüme alamıyordum yani neymiş reşit olmak gerekiyormus ..
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
Ehliyete gerek yok yaşın 18 ise motor alabilirsin. Ama ehliyetin olmadan motora ağız tadıyla binemezsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır demek isterdim.
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
ehliyetsiz araba bile alırsın ruhsat cıkarmak için reşit olman gerekiyor yalnız...
 
Katılım
21 Kas 2012
Mesajlar
585
alırsın ama motorla gezerken ehliyet sorarlarsa ve cezayı yazarsa bidaha motora binmezsin :)
not:ehliyetsiz araç sürme cezası 1.400 tl
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Neden 2.5 ay önce alıp garaja koyuyorsunuz ki? Ehliyeti aldıktan sonra gidip motoru alın tertemiz olsun.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
6
aynı fikirdeyim :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

yeni yıl ile beraber fiyatının artmasından korkuyorum
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
yasal olarak mümkündür alabilirsiniz, alım satım işlemleri sırasında ehliyetinizin olup olmadığı sorgulanmıyor.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
ben a2 aldım. B direksiyon sınavına girip, inşallah onu da almaya hak kazanıp ikisini beraber almak isityorum. 100 TL masraftan kurtuluyormuşuz öyle
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
35
motoru üstüne alabilmek için +18 (reşit) olmak gerekiyor ehliyetin olmasına gerek yok ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst