ehliyet

Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
74
yeri burasımı bilmiyorum ama ben 31.8.1993 93 ağustos doğumluyum 2010 un ağustosunda 17 ye giriyorum a2 ehliyeti almak istiyorum bu sene içinde daha erken yazılıp ehliyetin sınavına girip 17 doldurduktan sonra çıkarmak gibi bişeyler olurmu daha erken almak istiyorum yani ağustosta elimde olsun istiyorum böle birşey mümkünmü teşekkür ederim cevaplarınız için...
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
kursa yazılman için 17 yaşını doldurman yani 18 inden gün alman lazım...
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292

2011 i beklemesine kesinlikle gerek yok !!!

Dostum ben de senin gibi sorular sordum. Ehliyet kursuna yazılsam sınava girsem ondan sonra 17 yi doldurunca ehliyeti çıkarsam ama öyle olmuyor.

31.8.1993 doğum günü olduğu için 31.8.2010 dan sonra ehliyet kursuna kayıt yaptırabilirsin ;)
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
Ya yeni başlık açmıyım dedim burdan devam ediyim hazır genel bi başlık "ehliyet"

benim B ehliyetim var 87liyim a2 almam gerekiyor malüm :) fakat yurt dışındayım kısmetse 15 ocakta gelicem ülkeme istanbuldan katılıyorum :) en yakın sınav nezaman şubat 25 e kadar istanbulda olacağım bu süre yeterlimi teşekkürler saygılar sevgiler.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
23 ekim 2010 da sınava giresin buyuk şehirlerde değilsen en geç sınava girdikten 5 hafta sonra ehliyet elinde
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
23 ekim 2010 da sınava giresin buyuk şehirlerde değilsen en geç sınava girdikten 5 hafta sonra ehliyet elinde

yazılı sınava girdikten 3 hafta sonra sonuçlar açıklanıyo sonuçlar açıklandıktan sonra 2 yada 3 hafta sonra direksiyon sınavı oluyor :cat:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
[/COLOR]
yazılı sınava girdikten 3 hafta sonra sonuçlar açıklanıyo sonuçlar açıklandıktan sonra 2 yada 3 hafta sonra direksiyon sınavı oluyor :cat:

bağlı olduğun yere bağlı ben 4 temmuzda sınava grdim 29 temmuzda ehliyet cebimdeydi :bounce:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
[/COLOR]

bağlı olduğun yere bağlı ben 4 temmuzda sınava grdim 29 temmuzda ehliyet cebimdeydi :bounce:

inşallah alıcak kimse benim kadar beklemez :cat:

ayın 12 sinde açıklanıcakmış sonuçlar.:pr:

açıklanan sonuçlardan sonra bir 3 hafta daha bekleyip direksiyon sınavına giricem :pr:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
benim sınav sonuçları çarsamba acıklandı pazar direksion sınavındaydım
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
desenize benim ehliyet yaza kaldı..... 13 şubatta sınava girsem direksiyon sınavına gelemem ki tekrar Türkiyeye 265 euro uçak bileti :S:s yazı bekliycez artık yapıcak bişey yok. Allah kaza bela vermesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst