ehliyet

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
:):):)merhaba arkadaşlar geçen gün gidip A2 ehliyetine yazıldım inşallah motoruda tez zamanda alırız
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne diyeyim, allah tamamına erdirsin :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
10
arkadaşlar konuyla çok alakalı değil ama geçen yıl 100 ytl ye ehliyet almıştım aynı sürücü kursu 1 ay sonra 75 ytl ye indirmişti.gerçi eğitim falan hak getire ama bu parayada bu kadar olur.kadıköyde akmar pasajından girince hemen 1.katta lider boğaziçi sürücü kursuydu.ehliyeti olmayan arkadaşlara duyurulur.güncel fiyatları bilmiyorum ama 100 ytl yi geçeceğini zannetmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst