Önceden a2 ehliyetim vardı şimdi B aldım acaba harç parasını genemi 800tl civarı ödüycem bi bilgisi olan varmı
Önceden a2 ehliyetim vardı şimdi B aldım acaba harç parasını genemi 800tl civarı ödüycem bi bilgisi olan varmı
Sıfırdan ehliyet alıyormussun gibi, aynı masrafları yapıyorsun, tek avantajı tekrar yazılı sınava girmeyeceksin, direksiyon sınavı olacak, hatta tekrar sağlık raporu bile alacaksın![]()