- Konu Yazar
- #1
Merhaba. Bu konuyu açıcak başka biryer bulamadım, başlıkta bulamadım. Benim aklıma bişey takıldı annem bana ehliyet alırken doğum gününe(02.12.2002 mesela) bakmıyolar, doğduğun yıla bakıyolar (2002 1 ocakta doğmuşum gibi yaş hesaplıyolar.) dedi. Bu şey doğru mu?