- Konu Yazar
- #1
meraba ben 30-10-1993 doğumluyum A2 sınıfı ehliyet alacağım 17 yasında alınıyor fakat kulaktan duyma bilgilere göre 3 4 ay önce den kayıt oluna biliyor muş bu konuda bilgili arkadaşlarımız var ise bilgi vere bilir mi? simdi den teşekkür ederim.