ehliyet hakkında bir soru

Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
15
meraba ben 30-10-1993 doğumluyum A2 sınıfı ehliyet alacağım 17 yasında alınıyor fakat kulaktan duyma bilgilere göre 3 4 ay önce den kayıt oluna biliyor muş bu konuda bilgili arkadaşlarımız var ise bilgi vere bilir mi? simdi den teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canım kardeşim sadece ön kayit yaptirabiliyorsun, Yani sürücü kursuna söz vermiş gibi birşey oluyorsun. Çünkü ayarlaman gereken evraklarında 17 yaşını tam olarak doldurmuş, 18 yaşından gün almış gerekiyor. Yaşını doldurduğun evraklarını hazırladıktan 1 hafta içerisinde kayıdını yaptirabiliyorsun. Yani aslinda ön kayit yaptirmaninda pek fazla bi önemi yok açıkçası...
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
15
Canım kardeşim sadece ön kayit yaptirabiliyorsun, Yani sürücü kursuna söz vermiş gibi birşey oluyorsun. Çünkü ayarlaman gereken evraklarında 17 yaşını tam olarak doldurmuş, 18 yaşından gün almış gerekiyor. Yaşını doldurduğun evraklarını hazırladıktan 1 hafta içerisinde kayıdını yaptirabiliyorsun. Yani aslinda ön kayit yaptirmaninda pek fazla bi önemi yok açıkçası...

yani benim kursa başlaya bileceğim 30/10/2010 mu?
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
ehliyeti 18 yşdan küçükler alamazlar ancak kursa gidebilir ve sınava girebilirler büyük ihtımal direksiyon sınavına da girebiliyorlar geçerlerse ehliyeti hemen alamıyorlar neyazıkki 18 inden günaldıktan sonra hemen ehliyet kartını çıkarttırabiliyorlar
mış
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
ehliyeti 18 yşdan küçükler alamazlar ancak kursa gidebilir ve sınava girebilirler büyük ihtımal direksiyon sınavına da girebiliyorlar geçerlerse ehliyeti hemen alamıyorlar neyazıkki 18 inden günaldıktan sonra hemen ehliyet kartını çıkarttırabiliyorlar
mış

yok.. kursa gidebilmek için gün almak gerekiyor !!!!!!!!!!!
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
[/SIZEbende yazın kursa gireceğim ALLAH'ın izniile

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

yeni kanun çıktı diye kurs görevlileri babama söylemişler bende biyerde okumuştum
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
220
Önceden kayıt olsan da hiçbir şey değişmez sadece ön kayıt arkadaşın dediği gibi.En basitinden alacağın sabıka kaydı,en erken yaşını doldurduğunun ertesi günü alınabiliyor.Ve sınava gireceğin tarih önceden kayıt yaptırsan da yaptırmasan da aynı olacak.Bizim sürücü kursumuz var.Sorularınıza yardımcı olabilirim.
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
15
Önceden kayıt olsan da hiçbir şey değişmez sadece ön kayıt arkadaşın dediği gibi.En basitinden alacağın sabıka kaydı,en erken yaşını doldurduğunun ertesi günü alınabiliyor.Ve sınava gireceğin tarih önceden kayıt yaptırsan da yaptırmasan da aynı olacak.Bizim sürücü kursumuz var.Sorularınıza yardımcı olabilirim.

sizin sürücü kursunuz varsa daha bilgilisiniz dir ehliyet için belirli tarihler arasında kurs oluyor mus benim girebileceğim en yakın tarih hangisidir 1 sorum daha olacak ehliyet kursu toplam olarak nekadar sürüyor
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
220
Ekimin ortalarına doğru gidip dönem tarihini öğrenirsin bu sene ekim ayındaki dönem tarihleri henüz belli değil gideceğin kurs ayrıntılı bilgiyi verir kısa bir süre önce gidersen.Ortalama 2.5 ay sürüyor ehliyeti alman.Tabi yazılı sınavdan da direksiyon sınavından da bir kerede geçmek şartıyla.Eğer kalırsan bir sonraki sınav ne zamansa o zamana kalır buda oldukça uzatır süreyi.
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
15
sağol un son 1 soru daha :) sınav sonuçları kısa bir süre içinde belli oluyor mu?
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
220
Yazılı sınav sonuçları sınav tarihinden ortalama 3 hafta gibi bir süre sonra açıklanıyor.Direksiyon sınavı sonuçları il milli eğitim müdürlüklerine göre değişiyor.1-2 hafta arası
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
meraba ben 30-10-1993 doğumluyum A2 sınıfı ehliyet alacağım 17 yasında alınıyor fakat kulaktan duyma bilgilere göre 3 4 ay önce den kayıt oluna biliyor muş bu konuda bilgili arkadaşlarımız var ise bilgi vere bilir mi? simdi den teşekkür ederim.

ben 04.12.1993 doğumluyum ve 05.12.2010 da ehliyet sınavı yazlıcam.

Sizden ay olarak büyügüm :bounce: 23.09.1993 üm bende 24.09.2010 da yazılıcam. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst