- Katılım
- 10 Tem 2014
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
pazar günü girdiğim direksiyon sınavını geçtim kursu arıyorum devamlı meşguller dosyanızı hazırlıyoruz diyorlar dosya ne zamana hazır olur neler yapmam gerekir ve kaç tl'ye patlar ehliyeti çıkartmam sizce ve tahmini bir süre verir misiniz 3 güne alabilir miyim