- Katılım
- 17 Eyl 2008
- Mesajlar
- 230
- Konu Yazar
- #1
Polisten kaçmaktan bıktım artık arkadaşlar cehennem azabı gibi geliordu artık bende aldım ehliyetimi ama cok mutluyum :mrgreen::rendeer:
Teşekkür ederim kardeş haklısın gercektende ''Motorcularda ehliyet olmaz konusunda''.Hayırlı olsun.
Ehliyet, polisten kaçmaktan ziyade, daha önemli durumların oluşması esnasında lazım olan en önemli unsurlardan birisidir.
Malum 8/8 haklı olsanız bile ehliyetiniz yoksa haksız duruma düşebiliyorsunuz.
Bu nedenle, gerekliliğini anlamadan önce herkezin alması gereken ve ehliyeti olmayan arkadaşlarımız yüzünden oluşan
"Motorcuların ehliyeti olmaz" imajını polisin aklından silebilmemiz için herkesin ehliyetini alması gereklidir.
Şu ana kadar yediğim çevirmelerin tamamı "Ehliyetim Yoktur" diyeydi
Allahtan hepsinde de ehliyetim vardı![]()
İnşsallah öle olur umarım:rendeer:Hayirli Ugurlu olsun. Arkadasin dedigi gibi cuzdanindan hic cikarmaman dilegiyle.![]()