Eh nihayet aldık ehliyetimizi (A2)

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
Polisten kaçmaktan bıktım artık arkadaşlar cehennem azabı gibi geliordu artık bende aldım ehliyetimi ama cok mutluyum :mrgreen::rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
hayırlı olsun bende kurstayım bi gü bisde alırıs inşallah
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Hayırlı olsun.

Ehliyet, polisten kaçmaktan ziyade, daha önemli durumların oluşması esnasında lazım olan en önemli unsurlardan birisidir.

Malum 8/8 haklı olsanız bile ehliyetiniz yoksa haksız duruma düşebiliyorsunuz.

Bu nedenle, gerekliliğini anlamadan önce herkezin alması gereken ve ehliyeti olmayan arkadaşlarımız yüzünden oluşan

"Motorcuların ehliyeti olmaz" imajını polisin aklından silebilmemiz için herkesin ehliyetini alması gereklidir.

Şu ana kadar yediğim çevirmelerin tamamı "Ehliyetim Yoktur" diyeydi :)

Allahtan hepsinde de ehliyetim vardı :)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
Hayırlı olsun.

Ehliyet, polisten kaçmaktan ziyade, daha önemli durumların oluşması esnasında lazım olan en önemli unsurlardan birisidir.

Malum 8/8 haklı olsanız bile ehliyetiniz yoksa haksız duruma düşebiliyorsunuz.

Bu nedenle, gerekliliğini anlamadan önce herkezin alması gereken ve ehliyeti olmayan arkadaşlarımız yüzünden oluşan

"Motorcuların ehliyeti olmaz" imajını polisin aklından silebilmemiz için herkesin ehliyetini alması gereklidir.

Şu ana kadar yediğim çevirmelerin tamamı "Ehliyetim Yoktur" diyeydi :)

Allahtan hepsinde de ehliyetim vardı :)
Teşekkür ederim kardeş haklısın gercektende ''Motorcularda ehliyet olmaz konusunda''.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hadi hayırlı olsun artık göğsünü gere gere geçersin önlerinden aman dikkat korumasız olma bu seferde onun için çevirirler
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
çok çok saolun arkadaşlar artık kaçmak yok cüzdanımdan cıkarmam :mrgreen:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Hayirli Ugurlu olsun. Arkadasin dedigi gibi cuzdanindan hic cikarmaman dilegiyle. ;)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun dostum.Şimdiye kadar hornet'i ehliyetsiz mi kullandın:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun dostm

ben de demin aldım dosyamı.. bakalım ne zaman alcam
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bizim burada direksiyon sınav tarihini 2 haftadır erteliyorlar sinir harbi oldum evde. Ne biçim iştir bu. Sınavı geçtik işte 2 tur atıcaz motosikletle sonra alıcaz ehliyeti ama yok illa vatandaş sürünsün :mad:

Haftaya sınav inşallah onuda ertelemezler yoksa çok kötü şeyler olacak .

Ehliyetimi alayım bir hayırlısıylada
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
hayırlı olsun babamda yarın direksiyona girecek bakalım hayırlısıyla oda alıcak ehliyet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst