Araçta fabrika çıkışı korna olması ya da sis lambası olması istediğiniz gibi kullanabileceğiniz anlamına gelmiyor. Düşünün, adamın biri aracıyla geliyor mahallenin ortasında rölantide bir saat gaza basıyor.. Şimdi kimse bu adamın aracının gürültüsüne, üzerinde fabrika çıkışı modifiyesiz motor var olduğu için katlanacak değildir.. Burada esas olan "rahatsızlık verme" ifadesi, ki polis bu konuda (bana göre) haklı. Fakat şöyle de bir durum var: "rahatsızlık verme" ve "şikayet" kavramı, Türk insanı tarafından birçok kavram gibi, çoğu zaman fütursuzca kötüye kullanılan bir kavramdır..
Kanaatimce esas konu; o egzoz ile TÜVTürk muayenesinden geçip geçemeyeceğiniz olmalı.. Eğer stock egzoz ile muayeneden geçemezseniz bir sorun var demektir.