- Katılım
- 18 Ağu 2013
- Mesajlar
- 311
- Konu Yazar
- #1
Merhaba , forum ahalisi bugün yürüş yaparken şehir içinde trafik çevirmesine denk geldim ve aklımı ne zamandır karıştıran bu soruyu sormak için polis memurumuza yanaştım, aramızdakı diyaloğu aynen size aktarıyorum.
Ben: merhaba kolay gelsin , size bir soru sorabilirmiyim.
Polis: sağol , tabi buyrun.
Ben: Benim motosikletimin egzozu fabrika çıkışlı ses desibeli ölçülmüş standartlara uygun olduğuna göre , örnek verirsem trafikte seyir halindeyken önüme bir araç atladı veya başka bir şey bende o an korna yerine motosikleti devrilendirdim(anlaşılır olsun diye redline veya kesici demedim çünkü motorlu polis değildi) sizde tesadüf ordan geçiyorsunuz ve bu sesi duydunuz herhangi bir şekilde cezai işlem uygulanabilir mi ?
Polis: evet egzoz fabrikasyon olsada çevreyi rahatsız edebilecek ses tonuna ulaşırsa ve ben tanık olursam çevreye rahatsızlık gürültü kirliliğinden ceza yazarım.
Ben: Ama motosikletim fabrikanın ürettiği egzozu kullanıyor herhangi bir işlem yok full orjinal nasıl abart egzoz cezası yazılır ?
Polis: vallahi ben bilmem herhangi yüksek sese şahit olursam bana verilen emir bu cezai işlem uygula.
Ben: ortalık kızışmasın ve sinirlerime hakim olmak adına sadece iyi nöbetler diyip sohbeti bitirdim.
Şimdi aklımda soru işareti vardı ve dahada büyüdü aramızda yokmu trafik polisi varmı Aslı astarı bu olayın gerçekten stok egzozla redline yapsam polis duysa cezai işlem uygulayabilir mi?
Ben: merhaba kolay gelsin , size bir soru sorabilirmiyim.
Polis: sağol , tabi buyrun.
Ben: Benim motosikletimin egzozu fabrika çıkışlı ses desibeli ölçülmüş standartlara uygun olduğuna göre , örnek verirsem trafikte seyir halindeyken önüme bir araç atladı veya başka bir şey bende o an korna yerine motosikleti devrilendirdim(anlaşılır olsun diye redline veya kesici demedim çünkü motorlu polis değildi) sizde tesadüf ordan geçiyorsunuz ve bu sesi duydunuz herhangi bir şekilde cezai işlem uygulanabilir mi ?
Polis: evet egzoz fabrikasyon olsada çevreyi rahatsız edebilecek ses tonuna ulaşırsa ve ben tanık olursam çevreye rahatsızlık gürültü kirliliğinden ceza yazarım.
Ben: Ama motosikletim fabrikanın ürettiği egzozu kullanıyor herhangi bir işlem yok full orjinal nasıl abart egzoz cezası yazılır ?
Polis: vallahi ben bilmem herhangi yüksek sese şahit olursam bana verilen emir bu cezai işlem uygula.
Ben: ortalık kızışmasın ve sinirlerime hakim olmak adına sadece iyi nöbetler diyip sohbeti bitirdim.
Şimdi aklımda soru işareti vardı ve dahada büyüdü aramızda yokmu trafik polisi varmı Aslı astarı bu olayın gerçekten stok egzozla redline yapsam polis duysa cezai işlem uygulayabilir mi?