egzozum koptu

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
slm arkadaşlar bu gün akşam üzeri küçük bir tümsekten geçtim yavaşça çünkü arkamda annemde vardı yavaş yavaş gidiyordum hafif bir ses motorun sesi değişti aynı yamaha bws gibi oldu sonra arkasından pat diye bir ses aynı traktör gibi oldu hemen motoru söndürdüm dükkanımızın önüne kadar itekliyerek gittim sonra baktım egzoz alt motora birleşme yerinden kopmuş :queen: :salut: buyrun resimler ;
2v836er.jpg

2n67ww9.jpg

j64dqs.jpg

ogj21f.jpg

2vc7wpy.jpg

2zezcx4.jpg

swdaiw.jpg

2z538zk.jpg

wchgeo.jpg

2ql92f8.jpg

30moh1k.jpg

ve bitti sağlam
6tilnb.jpg
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
ılk defa bole bıse duyyorum bahadır egzos kopması ne dandık motorun varmıs yaw:mrgreen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
ılk defa bole bıse duyyorum bahadır egzos kopması ne dandık motorun varmıs yaw:mrgreen:

egzozu daha önce kopanlar söğler şimdi sana zaten nasıl koptuğunu dandiklikle alakası yok okula gittiğim yol çok kötü hergün o yoldan git gel sarsıntıdan dayanamadı egzoz cağız :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun cukurdan geçtiğin için her gün ondan kırılmş işte bu bence doal ama banada 2 kere olmuştu eski choper motorumla bağlantı yerınden kırılmıstı kavısten gecerken gıt kaynak yaptır fln :) sana tavsıyem cok dıkkat et ve cok yavaş geç kaynak olan yer gene kırılabılır işçiliğe bağlı biraz da
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
bıde tabı pas olmustur yagmur suyu egzozun sıcaklıgı...benım motorun egzozu da paslandı ben bı operasyonla bu durumu kurtarıcm...su havalar ısınsen hele bırazdaha...gecmıs olsun kardes bu arada...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun. sesi bayağı gür çıkmıştır. Bizim burda damacana taşıyan bir motorlu var. Motor seninki gibi egsozu yok zaten :) 50 metre ilerden tanıyom...
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Dışa etkenlerin de bu kırılmada payı çok ama bi de kaliteden de fark eder:cat:
İlk motrum bws idi.O kadar temiz bakmıştım ki bırak borunun kopmasını,pasını,boyası bile aynen duruyordu..:mrgreen:km de 25,000 deydi..Bu km yide 3,5 yılda yapmştım:cherry:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
slm benımde basıma geldı arkada arkadas vardı gezıyoduk ben bı asıldım ılerde kasıs varmiş gormedım 110 la bı gırdım kasıse sen mısın gıren motor parcalanıyodu bı durdum eksoz yok ana döndum gerı aldım benımkı saten orjınal egzos deyıldı yapan ıbne ıy yapmamiş da kırıldı ama nası ses cıkıyo ama motor gıtmıyooo boguluyoo neysekı yaptırdık ta kurtulduk
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
eksozunun ucunda abarth var. o eksozun oraya kadar gelen gazını rahatlıkla atar ama ordan önce kalan yeri yetiştiremiyor olabilir. ya da fazla sıkıştırıyosundur motoru. ya da en son ihtimalle eksozun küflendiyse zaten2 tane civata tutuyor. onlar da zamanla küflenir ve incelir. sonunda da kopar :)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
oda birşeymi benim kangonun egzozunun susturucusunun ucundaki boru susturucunun içine girmişti biz düştü sanmıştık içinden çıktı olaya bak :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
sağolun arkadaşlar valla yapan usta sağlam iyi yaptı zaten tanıyorum ustayıda baştan sağma yapıcak değil :queen: hı bide egzoz koptuğunda çıkan sesi tekrar hatırlamak istemiyorum o ses yüzünden başım hala ağrıyor :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
geçmiş olsun.Koptuğu anda ses yüksek ama performans sıfır demek :) Keşke yaptırıken hazırda egzosuda açtırsaydın. :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
geçmiş olsun.Koptuğu anda ses yüksek ama performans sıfır demek :) Keşke yaptırıken hazırda egzosuda açtırsaydın. :)

sorma yha zaten egzoz koptuğunda gaza basıyorum basıyorum sadece ses var gidiş yok :queen: :queen:

Cin mali motor ise egzoz da kopar motorda , dogaldir.

arkadaşım motorla alakası yok o yoldan her gün isterse cross gitsin cross bile dağılır :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
gecmis olsun arkadasim.sen ne olur ne olmaz kaynak yari tutmasa yanında yedek ekzoz bulundur
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
gecmis olsun arkadasim.sen ne olur ne olmaz kaynak yari tutmasa yanında yedek ekzoz bulundur

yedek egzoza gerek yok yha zaten hatay/iskenderun küçük yer her yer motorcu ve parçacı kaynıyor burası motor cenneti onn için hiç öğle egzoz sorunum falan olmaz ama tavsiyen için yinede sağol :bounce:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Egzozda AMG imiş. Mercedes üstüne çalışan AMG demek ki motor içinde egzoz üretiyor :p

Geçmiş olsun

Hareket halinde kopup fırlamasında,gerisi bir türlü hallolur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst