Senin anlamadığın nokta şu, egsoz kullananların arasındaki büyük çoğunluk, yukarıda ilk vidyodaki gibi kullananlar, sen dört silindir motorundan daha kaliteli ses alıp, zevk almak için egsoz takmışta olsan, şehir içinde rolantidede gidiyor olsan, trafik polisinin bunu ayırt etmesi imkansız. Kurunun yanında yaşta yanar hikayesi, orjinal dışında egsoz gördüğünde polis senin aklını okuyamaz, bu gözle bakar, birde yüzlerce şikayet geliyorsa günde, tuttuğunu öper, sen o kaliteli ses ile trafikte yol istemek için egsoz takıyorsan her şeyin bedeli vardır, ödersin cezanı paşalar gibi gelir burada isyan etmezsin, telefonla konuşana kesmiyorlarda, elcik koruma takana kesmiyorlarda bilmem ne diye. Son kuruşuna kadar harcarsın, tervih senin.
Ayrıca hiç kimseyede kaza yaptığında oh iyi olsun demedim bu güğne kadar, bende iki kez kaza yaptım, ayrıca istanbulda kaza yapan bir çok motorcununda yardımına koştum, benim insani duygularımı egsoza karşı olmamla yargılayamazsın.