benim egsozta da lekeler var. ancak ayakkabı izi değil. motoru kullanılmış aldım. aldığımda vardı bu lekeler. sanki su damlayıp iz yapmış gibi. tam artçı ayaklığının altında. gaz yağı ile sildim çıkmadılar. egsozun geri kalanı tertemiz oldu ama o izler hiç etkilenmedi. bir de tiner veya aseton ile temizlemeyi denicem ama pek ümitli değilim.
lekelerin sebebi belki deniz suyu gibi bişeydir. tuzlu su sıcak egsoz üzerinde nikelajı bozmuş olabilir diye düşünüyorum ama nasıl oluştuğunu da bilemiyorum, bilsem bir fikir üreticem. siz hiç böyle birşeye rastladınız mı? nikelaj bozulmuş olabilir mi?