egzos ile igili bir soru

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar ben motorun orjinal egzosunu çıkartmıştım çıkartma derken yuvarlak halka şeklinde vidaların tuttuğu yerden kesmişti oraya yeni egzos kaynak yaptırmıştım şimdi eski egzosu taktırmak istiyorumda nasıl olucak acaba o vida yerlerini tutan yuvarlak halkayımı kaynak yaptırmam lazım. Eski egzosumu taktırmamnın sebebi günlük 60-70 km yol yapıyorum işe gidiş dönüş birazda dolaşma ile malum yakık sarfiyatı artıyor egsoz açık olduğu için eski egzosu takarsam yakıt biraz daha düşer diye düşünüyorum sizce açık egzos fazla yakarmı ben eski orjinal halini hatırlamıyorum çokmu yakıyordu amı yakıyordu ama sesi çok hoşuma gidiyor sesten vaz geçicem anlaşılan

durum bu aşağıdaki gibi egzosun üstündeki vidaları sökünce yuvarlak silindir çıkıcak onu kaynak yaptır egzosun üstüne olurmu birde egzosun içine giren bir boru var sanki oda kesilmiş o nedir sorun yaratmaz herhalde dimi

cam0292hj9.jpg

cam0293yb4.jpg


kimse bilmiyormu ordaki vidalı olan yeri çıkarıp kaynak yapsam olurmu :pale:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst