Egzos İçin Yardım

Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Arkadaşlar iyi akşamlar,
Jinlun marka 150 cc motosiklet için egzos arıyorum,
İstanbul Avrupa yakası yada Kocaeli'de bunun satıcısı var mı?
Yardımcı olursanız sevinirim.

Motosiklet (temsili resim):

1an7.jpg
 
Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
98
Bir tane site vardı her motor için egzos yapıyorlardı bulursam link atarım
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
450 tl fiyat çektiler :cyclopsan

Çeker o i*ne. Acayip uyuzum şerefsize.
Bana da elimdeki egzozu kaynak yapmak için 150 tl dedi.
Sıfırını sordum 500 ama 450 ye yaparım diyo !
Marş motoru sordum çıkma var mı diye.
Ayarlarız 250 TL ye dedi.
Sen ne diyosun yaa sıfırı Türkiye'de 240 TL deyince de, "ama benim takacağım Capon malı diyo"
Hacı istersen git bi pvc doğramacıya, şu merdiven korkuluklarına çekilen borulardan kestir.
Ben öyle yaptım. Ama daha bağlamaya vakit bulamadım bir türlü.
Alüminyum olduğu için muhtemelen renk değiştirecek ama, erime, yamulma vs. olmaz diyor bilgisi olan kime sorduysam...
Renk değişkliği içinde amiantmıdır nedir, bilmiyorum nasıl yazıldığını :) yanmaz bir sargı var. Harleylerde çok görüyorum kendisini :mrgreen:
Ondan saracam üzerine. Kanımca mis gibi olacak. Tavsiye ederim. En azından denemiş olursun.
O boruları da adam beleş veriyordu ben 5 TL verdim ayıp olmasın diye. Yani maliyeti olan birşey değil.
Ha birde özelden mesaj attım sana farklı bi konuyla ilgili olarak...
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
kullandığı malzeme yada işçilik nasıldır bilmiyorum ama bana da epğey fazla geldi 450 tl.

bahsettiğin borular sanırım aşağıdakiler ;
korkuluk_kupeste_SDC10349_800_600.jpg

kepeste1.jpg

Ne kadar sağlıklı olur acaba?

Dediğin sargıları biliyorum. Çok nefis oluyor, aklımda shadow var inşallah ona kısmet olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav bir panik yapmayın daaa
neresine ne olduda değişecek bu egsoz? acil yazın ne olduğunu çıkmam lazım!!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neresinden çürüdü?ön borumu susturucu kısmımı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
len herbiyeri boru bunların be cocuk
dar borumu yoksa sona doğru olan genişimi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şekil şemaal takıntın yoksa 0,50 kalınlığında pazlanmaz sac kestir,merdanede yuvarlat ,çepeçevre sarıp kelepçele gitsin be yav

---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:52 ----------

tamammıdır?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o ne len çakal ?
barmak atar gibi ))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst