450 tl fiyat çektiler :cyclopsan
Çeker o i*ne. Acayip uyuzum şerefsize.
Bana da elimdeki egzozu kaynak yapmak için 150 tl dedi.
Sıfırını sordum 500 ama 450 ye yaparım diyo !
Marş motoru sordum çıkma var mı diye.
Ayarlarız 250 TL ye dedi.
Sen ne diyosun yaa sıfırı Türkiye'de 240 TL deyince de, "ama benim takacağım Capon malı diyo"
Hacı istersen git bi pvc doğramacıya, şu merdiven korkuluklarına çekilen borulardan kestir.
Ben öyle yaptım. Ama daha bağlamaya vakit bulamadım bir türlü.
Alüminyum olduğu için muhtemelen renk değiştirecek ama, erime, yamulma vs. olmaz diyor bilgisi olan kime sorduysam...
Renk değişkliği içinde amiantmıdır nedir, bilmiyorum nasıl yazıldığını

yanmaz bir sargı var. Harleylerde çok görüyorum kendisini :mrgreen:
Ondan saracam üzerine. Kanımca mis gibi olacak. Tavsiye ederim. En azından denemiş olursun.
O boruları da adam beleş veriyordu ben 5 TL verdim ayıp olmasın diye. Yani maliyeti olan birşey değil.
Ha birde özelden mesaj attım sana farklı bi konuyla ilgili olarak...