Arkadaşlar merhaba. Egzos delmek nedir ne işe yarar faydası zararı nedir bilen var mı? Hiç bir bilgim yok yardım edebilir misiniz?
Bi tane harleyci, "of bunun egzosunu deldinmi ne biçim olur biliyo musun?" demişti. Ordan kaldı aklımda. Ama bi anlamı yokmuş eğer dediğin gibi olacaksa. Teşekürler paylaşım için.