Eğmir Gölünde Kaza

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
üzüldüm,çok gecmıs olsun.umarım bundan sonra hayatının kıymetını daha ıyı anlar..
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.kazayı ben yaptım.olayı kısadan anlatıyım.arkadaşlımla tartışmıştım.ve cok üzgündüm.ogün motopirate arkadaşımla egmirde 2 bira içtik atladık motora ..motorun üzerinde arkadaşımı düşünüyor ve morelim bozuktu.sonra virajja hızlı girdim.kendimi takla atarken bi gözlerimi açtım o kadar kalktıgımda kamışların arasındayım.motor ucurumun aşagıda bende yanında yatıyorum.sonra hemen kendimi yukarı attım.bişi varmı yok bende.sonra motorun yanına indim.derklen ailemi aradım.zaten ailem motora karşıydı.ve bu benim motor hayatımın bitmesine neden oldu.motoru çekici ile çıkardık.sonra şuan motor evde bişi.benim sag heryerim agrıyor.kaza anında bişi anlamadım şuanda bazı yerlerim agrıyor.hayat işte tutkularıma ara vermek zorunda kaldım.ama ilerde yine bu tutkularımın peşine gidecegim.uğur abi herşey için teşekkürler.kaza anında farkedemedim ama sag ayagıma kamış nasıl oldu ise girmiş cok açıyor ya.korumalar olmasa ben şuan kesiin hastanede idim..arkadaşlar koruma çok önemli çok.neyse ki Allahın sevgili kuluymuşum bana bişi olmadı.:salut: çokk üzgünüm arkadaşlar böyle olmasını istemezdim ama olan oldu ve şuan için motosiklet tutkuma aara verdim.siteyi takim edecegim.arkadaşlar sizden ricam ankara hyo da tanıdıgı filan yada bana motoru yaptırma konusunda tanıdık filan varsa yardımcı olurlarsa cok sevinirim tel 05462854803 (arkdaşlar sizin üzülmemeniz için ben isim vermek istememiştim hattaa başlık bile istemedim.)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.kazayı ben yaptım.olayı kısadan anlatıyım.arkadaşlımla tartışmıştım.ve cok üzgündüm.ogün motopirate arkadaşımla egmirde 2 bira içtik atladık motora ..motorun üzerinde arkadaşımı düşünüyor ve morelim bozuktu.sonra virajja hızlı girdim.kendimi takla atarken bi gözlerimi açtım o kadar kalktıgımda kamışların arasındayım.motor ucurumun aşagıda bende yanında yatıyorum.sonra hemen kendimi yukarı attım.bişi varmı yok bende.sonra motorun yanına indim.derklen ailemi aradım.zaten ailem motora karşıydı.ve bu benim motor hayatımın bitmesine neden oldu.motoru çekici ile çıkardık.sonra şuan motor evde bişi.benim sag heryerim agrıyor.kaza anında bişi anlamadım şuanda bazı yerlerim agrıyor.hayat işte tutkularıma ara vermek zorunda kaldım.ama ilerde yine bu tutkularımın peşine gidecegim.uğur abi herşey için teşekkürler.kaza anında farkedemedim ama sag ayagıma kamış nasıl oldu ise girmiş cok açıyor ya.korumalar olmasa ben şuan kesiin hastanede idim..arkadaşlar koruma çok önemli çok.neyse ki Allahın sevgili kuluymuşum bana bişi olmadı.:salut: çokk üzgünüm arkadaşlar böyle olmasını istemezdim ama olan oldu ve şuan için motosiklet tutkuma aara verdim.siteyi takim edecegim.arkadaşlar sizden ricam ankara hyo da tanıdıgı filan yada bana motoru yaptırma konusunda tanıdık filan varsa yardımcı olurlarsa cok sevinirim tel 05462854803 (arkdaşlar sizin üzülmemeniz için ben isim vermek istememiştim hattaa başlık bile istemedim.)
lan gözümün önünde nasıl uçtun orda halen hayret ediyorum.allahtan bişey olmadı sana.bu arada aydınlıktaki hoysung bayii biraz kazık.fiyatları gördün.:farao:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok çok geçmiş olsun.virajlarda dikkatli olalım arkadaşlar.hiç affetmez vallahi büyük küçük demeden bütün motorlar için tehlike arz ediyor
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Birbirinize hitap biçiminizden samimiyetinizi anlıyoruz ;

fakat güzel kardeşlerim motorla ALKOL olayı bence burada olmadı!

Birbirinizi içkide frenleseydiniz keşke...

Çok geçmiş olsun ;

Motorunu toplatmak için acele etme önce kafanı bir topla derim....
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
Birbirinize hitap biçiminizden samimiyetinizi anlıyoruz ;

fakat güzel kardeşlerim motorla ALKOL olayı bence burada olmadı!

Birbirinizi içkide frenleseydiniz keşke...

Çok geçmiş olsun ;

Motorunu toplatmak için acele etme önce kafanı bir topla derim....
dostum sagolasın bende önce kendime geliyim.sonra motoru toplayacagım.ama bakalım artık.bu arada bizim samimiyet iyidir.bugün o kaza yaptıgım yere gezmeye gittim.ya diyorum ordan uctum nasıl bişi olmadı valla cok şaşırtıcı işte Allah korudu ve korumalar.ugur abi ya bu uçuş olayını birde bana sor gözlerimi açtım kaskın içinden kumlar kamışlar ve agaç dalları :pale: neyse olan oldu.işte derlerya bir nüsübet bin nasiyattan iyi dir işte olay bundan ibaret.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
dostum sagolasın bende önce kendime geliyim.sonra motoru toplayacagım.ama bakalım artık.bu arada bizim samimiyet iyidir.bugün o kaza yaptıgım yere gezmeye gittim.ya diyorum ordan uctum nasıl bişi olmadı valla cok şaşırtıcı işte Allah korudu ve korumalar.ugur abi ya bu uçuş olayını birde bana sor gözlerimi açtım kaskın içinden kumlar kamışlar ve agaç dalları :pale: neyse olan oldu.işte derlerya bir nüsübet bin nasiyattan iyi dir işte olay bundan ibaret.
vizörü kapalı tutsaydın o kamışlar bile girmezdi kaskın içine.harbi ya çok ucuz kurtuldun valla.bari birine bi hayır işle.global motorun fiyat listesini inceledinmi?
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
abi vizör kapalıydı dikkat ettim bu gün gittigimde ordaki agaç yerinden sökülmüş filan ...vizör o ara açılmış olmalı. abi evet bi hayır işliyecegim.adagım var.globalin fiyatını incelemedim.ama ben fiberclas /yazılışı tam olarak bilmiyoru anlayan anladı.) ondan yaptırcam yani ayrı bir hyo olcak öyle bi proje var.bakalım hayırlısı ama tabi bazı parcalar için globalle irtibata geçecegim.ama şuan motor evde yakıyo bakmadım bile neyi var diye.1 2 ay yatsın sonra incelerim.ugur abi olayı benden iyi sen net gördün ben nasıl oldu anlayamadım.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
sen uçmadan önce en son hatırladığım slalom yapmaya çalışyodun.yol zaten çukur dolu,buna viraj ve biraz hızda eklenince kaza kaçınılmaz oldu.
ama hiçbirşeyde suç arama çünkü sana kaza yaptıracak hiçbirşey yoktu.
daha dikkatli ol derim.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
sen uçmadan önce en son hatırladığım slalom yapmaya çalışyodun.yol zaten çukur dolu,buna viraj ve biraz hızda eklenince kaza kaçınılmaz oldu.
ama hiçbirşeyde suç arama çünkü sana kaza yaptıracak hiçbirşey yoktu.
daha dikkatli ol derim.

yanında olsam ensene bi tokat vururdum he :p.çok morelim bozuktu çok.ona kafayı taktım bastım olan oldu ben hatalıyım.abi ben aşagı uctugumda içinden ne geçti:silent:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
öyle girdin ki oraya sanki bilerek uçmuş gibi oldu.benimde gözler fal taşı gib oldu.o an başka ne düşünüyüm.:cyclopsan
hem bırak artık kafandaki saçma sapan hatun olaylarını.karı kızdan ne fayda geldi zaten bizlere.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
öyle girdin ki oraya sanki bilerek uçmuş gibi oldu.benimde gözler fal taşı gib oldu.o an başka ne düşünüyüm.:cyclopsan
hem bırak artık kafandaki saçma sapan hatun olaylarını.karı kızdan ne fayda geldi zaten bizlere.
haklısın öyle işte.tam youtubelikti ama he.:pale:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
aslında bu topiğe yazacak bişey kalmadı ama bu topiğe yazdığım 32. cvp.
31 de kalmasın diye yazıyorum.bağtıl inanç işte naapacan.tekrar geçmiş olsun genç dostum:rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Geçmiş olsun da görüntüye bakılırsa göz göre göre (alkol, hız, vs..) kaza yapmışın.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
115
Beni götürmediler ondan oldu...... Ben biliyorummm. Hıyarlara hep diyoruum. İçmeyin olum içmeyiiin. Bence en büyük etkisi biradır.... İÇMEYİN!
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
... üç kuruşluk motor zevkimizi eziyete çevirmeyelim arkadaşlar...

+1
zevkimiz için kullandığımız motosikletlerimizi, uzun yıllar keyifle kullanabilmemiz için mutlaka tam koruma gezelim.
"Kan akacağına Ter aksın!!"

Çok geçmiş olsun arkadaşım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst