efsane 3lü

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaşlar askerliğimin bitmesine 20 gün kaldı geldikten sonra motor alıcam aklımda 3model var
1.honda cbf150
2.yamaha ybr esd
3.modenas criss yada gt135
aklımı en çok karıştıran bu motorlar var daha önce 1 sene asya cub motor ve 1sene ybr 2004 model kullanmıştım ybrden oldukça memnun kalmştm ama cub motorun zevkide bir başka ben genellikle artçılı şehir içinde yaz kış arada hafta sonları 100-150 kmlik yollara giderim eğer modenas alırsam pişman olurmuyum bide onu denesemmi

yardımcı olan bütün motorsiklet tutkunu arkadaşlarıma abilerime teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

cevap yazcak arkadaş yokmu :S
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
Commuter mı Cub mı? Şehir içi kullanım cub bana daha kolay geliyor. Uzun yol için aynısını söyliyemem. Cub için;
1- 100-150 km boyunca, kollarda, bel,boyun ve ayaklarda kasılmalar olur.
2- Oturuş pozisyonunda ön de depo olmadığından, her frenlemede devamlı öne doğru gidersin.
3- Sol eli debriyaj için kullanmadığından, hızlı şekilde poşet, kutu, bilgisayar kasası vs. taşıması kolay
4- Her yakıt alımında motordan aşağı inip, seleyi açmak gibi. Bunların dışında güzel.
5- 80-90 km hızla uzun yolda yapılır; ama rampalarda 3. veya 2. vitesle kanka olursun.
6- Motor yan yatsa, ilk ön sağ ve sol grenajlar zarar görürki, ucuzda değiller. Ayaklarına gelen rüzgarı kesmede az da olsa etkililer.
7- İnnova için titreşim yok denecek kadar az.
8- Yakıt tüketimi sürüşe göre değişmekle beraber ortalama 2,2-2,5 Lt (2005)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/108467-modenas-gt-135-detayli-inceleme.html GT-135'i sürmedim, bilmiyorum; ama innova tavsiye ederim.
Kısaca cub'ı böyle anlatmaya çalıştım.

Cbf ve ybr için pek birşey söyliyemiyecem, uzun süre kullanmadım. Ama Ybr nin uzun ömürlü ve sağlam olduğunu, Cbf'nin de sürüş pozisyonu sele, amortisör rahat genede gönlünde hangisi varsa onu al.
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Benim görüşüm CBF 150 den yana... Şöyleydi böyleydi diye anlatmaya gerek duymuyorum biliyorsundur.. Elime geçen ilk fırsatta garaja diğerlerinin yanına mutlaka alacağım bende ... Sağlıcakla . . .
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
Cbf al rahat et araba gibi mübarek.

diğerlerini deneninmi usta

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

cbf 150 de 2010 dan sonra bozdu diyolar alırsan 2008 2009 2010 model al diyolar kurye abiler
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
zaten ybr kullanmışsın ybr bildiğimiz eski ybr , değişiklik olsun dersen cbf i düşünebilirsin 3.motor hakkında hiç bilgim yok.
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
diğerlerini deneninmi usta

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

cbf 150 de 2010 dan sonra bozdu diyolar alırsan 2008 2009 2010 model al diyolar kurye abiler

2012 model cbf var bende acaba neyini bozmuşlar? 26,200km deyim şuan. şimdiye kadar hiç bir arıza yaşamadım. aynı günde 500km dahi yapmışlığım var max 15dk mola ile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst