- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Bir gereksiz konuda ben açim bari. Son zamanların trendine ayak uyduralım .
Motorun üzerini branda ile kapatacağım zaman , içine rüzgar dolup paraşüt gibi şişmesini bekliyorum
motoru bir çırpıda kapatmak ufak bir mutluluk veriy bağa 
Varsa sizinde gereksiz mutluluklarınız ( motorsal ) paylaşın bakalım kaç kişi aynı duyguları yaşıyor motosikletiyle ilgili.
Kalın salıncakla.
Motorun üzerini branda ile kapatacağım zaman , içine rüzgar dolup paraşüt gibi şişmesini bekliyorum
Varsa sizinde gereksiz mutluluklarınız ( motorsal ) paylaşın bakalım kaç kişi aynı duyguları yaşıyor motosikletiyle ilgili.
Kalın salıncakla.
