Eee ben eksik kalırmıyım.

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Arkadaşlar, motorumu alalı 2 hafta oldu daha 150km deyim. Fotoğraf makinesi ayarlıyamadığım için başlık açmayı bekletiyordum. Başlığı açmadan ilk kazamı yaptım nasip düneymiş. Taksimden Beşiktaşa dönen ışıklardan sola dönerken bir aklı evvelin tam geçerken önüme kırmasıyla çarpmamak için tam dolmabahçe önünde motosikletimi yatırdım. Sol sinyalim kırıldı ve sol grenajda çizikler var bende ve artımda bir problem yok Allaha şükür, Tam koruma giyinmenin önemi birkez daha anlaşılmış oldu. Gayet sakindim hemen yolun sağına geçip kaldırımda 10 dakika mola verdik.


Ee banada ders oldu bundan 1500-2000km geçmeden de artçı alırsam iki olsun.

Saygılar.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Arkadaşlar, motorumu alalı 2 hafta oldu daha 150km deyim. Fotoğraf makinesi ayarlıyamadığım için başlık açmayı bekletiyordum. Başlığı açmadan ilk kazamı yaptım nasip düneymiş. Taksimden Beşiktaşa dönen ışıklardan sola dönerken bir aklı evvelin tam geçerken önüme kırmasıyla çarpmamak için tam dolmabahçe önünde motosikletimi yatırdım. Sol sinyalim kırıldı ve sol grenajda çizikler var bende ve artımda bir problem yok Allaha şükür, Tam koruma giyinmenin önemi birkez daha anlaşılmış oldu. Gayet sakindim hemen yolun sağına geçip kaldırımda 10 dakika mola verdik.


Ee banada ders oldu bundan 1500-2000km geçmeden de artçı alırsam iki olsun.

Saygılar.

gecmis olsun bence motorlarda bi sorun var :p, saka bir yana motor cok iyi sadece okuz kamyonlar vb turu etkenler, birde 2000km kuralını ben ilk aldıgımda koydum kendime, seninde edinmen iyi olmus :)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
ne oluyor size 250ciler :( kendinize dikkat edin biraz ikinizde kaza yapmışsınız korkutmayın bizi. geçmiş olsun ikinizede.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::eek:hmy::Dünyanın gözü sizde nazar var diyorum :mrgreen: Aman dikkat arkadaşlar aman ::unsure::
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bismillah :mrgreen: Noluyosunuz yaw, dikkat edin arkadaşlar. Geçmiş olsun... :rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Ninjalara nazar değdi anlaşılan. Geçmiş olsun. Çok şükür ikinizde de bir problem yokmuş. :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun
kawacılara nazar değiyo aman dikkat edin
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
kazalar neden kaynaklandı bilmiyorum ama ninjalarda yol tutuşunun sıfır olduğunu defalarca duymuştum aman dikkat edin arkadaşlar
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ninja jı arkdaşlar.üzmein bizleri.nazar değdiği kanısındayım.lütfen biiraz daha dikkat dicem ama kimlerin dikkat etmediğini ve sizlerin dikkatli olduğunuzdan adım kadar eminim
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
geçmiş olsun.. :) dikkatli sürün biraz daha yavv o zaman sitede topu topu kaç ninja cımız varki :p
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
ustalık girmiş. geçmiş olsun. şaka bir yana kaza motorda oluyor.ALLAH saglık versin, ama düşmemiş motorcu vardır birgün herkes düşer.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Sağolun arkadaşlar, Fiyatlarıda aldım sol grenaj komple 464€, sol sinyal 25ytl. Sanırım bir süre daha böyle binip macun çektirip ve boya yaptıracağım çünkü çizikler fazla derin değil, nedendir bilmiyorum ama artık daha rahat sürüyorum.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Sağolun arkadaşlar, Fiyatlarıda aldım sol grenaj komple 464€, sol sinyal 25ytl. Sanırım bir süre daha böyle binip macun çektirip ve boya yaptıracağım çünkü çizikler fazla derin değil, nedendir bilmiyorum ama artık daha rahat sürüyorum.

bende zamanında ufak bi kaza geçirmiştim ve o kaza benim motorda dönüm noktam oldu...kazadan sonra çok daha iyi kullanmaya başlıyorsun...hiç kaza yapmadan önce kaza yaparsam nasıl düşerim bu motor nasıl devrilir falan diye kafanda soru işaretleri oluyor...kazandan sonra en azından bazı şeylerin farkına varıyorsun ve rahatlıyorsun...tabi büyük kaza olursa pek rahatlayamayabilirsin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst