- Katılım
- 3 Ocak 2007
- Mesajlar
- 521
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, motorumu alalı 2 hafta oldu daha 150km deyim. Fotoğraf makinesi ayarlıyamadığım için başlık açmayı bekletiyordum. Başlığı açmadan ilk kazamı yaptım nasip düneymiş. Taksimden Beşiktaşa dönen ışıklardan sola dönerken bir aklı evvelin tam geçerken önüme kırmasıyla çarpmamak için tam dolmabahçe önünde motosikletimi yatırdım. Sol sinyalim kırıldı ve sol grenajda çizikler var bende ve artımda bir problem yok Allaha şükür, Tam koruma giyinmenin önemi birkez daha anlaşılmış oldu. Gayet sakindim hemen yolun sağına geçip kaldırımda 10 dakika mola verdik.
Ee banada ders oldu bundan 1500-2000km geçmeden de artçı alırsam iki olsun.
Saygılar.
Ee banada ders oldu bundan 1500-2000km geçmeden de artçı alırsam iki olsun.
Saygılar.