Edirne’de Yaya Geçidindeki Feci Kaza Kamerada

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Haklı haksız değil normal tartışıyoruz be fatih.
Art niyet yok bir şey yok her görüşümüz uymasa da saygı var.
Senin düşüncen bana yanlış benim ki sana yanlış gelir sorun yok.
yav hehe :)

düşünceler farklı olabilir fakat konuştuğumuz konu insan sağlığı ile alakalı ve kusura bakmasınlar ama bu konuda ben pek saygı duymuyorum, böyle konularda inat yapılmaz. bir yayaya yol verirken arkadan çok hızlı gelen bir araç görürseniz o yayaya yol vermeyin zira arkadan gelen araç o yayayı büyük ihtimal ezecektir.

bir insanı ezebileceğini idrak edemeyen bu sürücüler o kadar salaklar ki orada o yayayı ezeceği aklına gelmez, ezeceğini bilse zaten o anda yavaşlar ama işte insanların salaklık seviyesini ölçemezsiniz, insanların ne kadar salak olabildiklerini bir bilseniz hayretler içinde kalırsınız.

kurallara uysun muhabbetlerini geçin artık, kuralları takmayan insanlar hep var olacaklar, benim söylediğim şey başka, insanların salaklık seviyesine bazen inanamazsınız diyorum.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
yav hehe :)

düşünceler farklı olabilir fakat konuştuğumuz konu insan sağlığı ile alakalı ve kusura bakmasınlar ama bu konuda ben pek saygı duymuyorum, böyle konularda inat yapılmaz. bir yayaya yol verirken arkadan çok hızlı gelen bir araç görürseniz o yayaya yol vermeyin zira arkadan gelen araç o yayayı büyük ihtimal ezecektir.

bir insanı ezebileceğini idrak edemeyen bu sürücüler o kadar salaklar ki orada o yayayı ezeceği aklına gelmez, ezeceğini bilse zaten o anda yavaşlar ama işte insanların salaklık seviyesini ölçemezsiniz, insanların ne kadar salak olabildiklerini bir bilseniz hayretler içinde kalırsınız.

kurallara uysun muhabbetlerini geçin artık, kuralları takmayan insanlar hep var olacaklar, benim söylediğim şey başka, insanların salaklık seviyesine bazen inanamazsınız diyorum.
Fatih kardeşim insanların ne kadar salak olduklarını gördüğüm bir işi yapıyorum.
13 14 yıl olmuştur en aptalını da en zekisini de görüyorum.
Sen arkadan hızlı gelen var diye yayaya yol vermeyip kendin vurma taraftarıysan çok ayrı.
Belli ki anlık bir kararın ne olduğunu bilmiyorsun.
Bazı şeyler zekaya bakmaz anlık kaza geçirir en tecrübeliyim diyen adam taş kesilir kımıldamaz.
Bu öngörülen bir şey değil.
Hayatımız film değil.
Çok film seyretmemek lazım yayayı yol vermeyerek kurtarmıyoruz.
Daha da laf anlatmayacağım senin bakış açına uyacak bir kapasitem yok sen zeka olarak bizden üstünsün.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ged
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Fatih kardeşim insanların ne kadar salak olduklarını gördüğüm bir işi yapıyorum.
13 14 yıl olmuştur en aptalını da en zekisini de görüyorum.
Sen arkadan hızlı gelen var diye yayaya yol vermeyip kendin vurma taraftarıysan çok ayrı.
Belli ki anlık bir kararın ne olduğunu bilmiyorsun.
Bazı şeyler zekaya bakmaz anlık kaza geçirir en tecrübeliyim diyen adam taş kesilir kımıldamaz.
Bu öngörülen bir şey değil.
Hayatımız film değil.
Çok film seyretmemek lazım yayayı yol vermeyerek kurtarmıyoruz.
Daha da laf anlatmayacağım senin bakış açına uyacak bir kapasitem yok sen zeka olarak bizden üstünsün.
bence inat yapıyorsunuz, mevcut konudaki video güzel bir örnek fakat gereksiz bir inat var.. eğer taksici arkadaş arkadan gelen motosikletliyi görseydi hepimiz eminiz ki yayayı uyarıp yola atlamaması için korna falan çalar yada bir şekilde engellerdi.

burada hiç kimse gözünün önünde bir insanın yaralanmasını istemez ve elinden gelirse de bunu engeller ben inanıyorum ve diyorum ki bu elinizde.. yapın!

edit: hatta saçma bir şey söyleyeyim; yaya yola atladığı anda henüz yayalar için kırmızı yanıyor fark ettiniz mi? kanunen bu videoda yayanın henüz yola çıkmaması gerek fakat kanunları ben umursamazdım çünkü orada bir yaya geçidi var ve yaya için kırmızı ışık yansa bile ben onu ezmemek için yol verirdim ki çok yapıyorum bunu. ben dost canlısıyım ve bu yüzden ısrar ediyorum, kötü tarafta olanlar bu konuları zaten tartışmıyor bile.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
bence inat yapıyorsunuz, mevcut konudaki video güzel bir örnek fakat gereksiz bir inat var.. eğer taksici arkadaş arkadan gelen motosikletliyi görseydi hepimiz eminiz ki yayayı uyarıp yola atlamaması için korna falan çalar yada bir şekilde engellerdi.

burada hiç kimse gözünün önünde bir insanın yaralanmasını istemez ve elinden gelirse de bunu engeller ben inanıyorum ve diyorum ki bu elinizde.. yapın!

edit: hatta saçma bir şey söyleyeyim; yaya yola atladığı anda henüz yayalar için kırmızı yanıyor fark ettiniz mi? kanunen bu videoda yayanın henüz yola çıkmaması gerek fakat kanunları ben umursamazdım çünkü orada bir yaya geçidi var ve yaya için kırmızı ışık yansa bile ben onu ezmemek için yol verirdim ki çok yapıyorum bunu. ben dost canlısıyım ve bu yüzden ısrar ediyorum, kötü tarafta olanlar bu konuları zaten tartışmıyor bile.
Fatih adam durmuş yaya geçerken 1 saniyelik olay bu senin dediğin.
O hızla gelene mi baksın adam önüne mi baksın.
Süper kahraman sanma kendini iyi düşünüyorsun eyvallah.
Adam durmuş yol vermemiş yayanın hakkı motorcu 1 saniye sonra vuruyor hızlı ve öfkeli filmi değil kimse ona müdahale edemez.
O şerefsiz kendi hızını bilecek ona göre gelecek sarı yandıysa duracak duramıyorsa ya gebersin ya kullanmasın.
Başkasına zarar vermesin yeter.
Yok motor ağır yok duramaz böyle bir şey yok.
 
Katılım
22 Ocak 2025
Mesajlar
98
Motosikleti
CB125F
İşin içinde paketçi varsa, %1000 paketçi suçludur. %99,9 bok gibi kullanıyorlar; başkaların hayatını geçtim kendi hayatlarını umursamıyorlar. Geçen gün aynı cadde üzerinde 200m ara ile iki paketçi arabamın altına girmekten kıl payı kurtuldu. Öyle aptalca ve riskli hareketler yapıyorlar ki ezip canını alsam sanırım olayın vehametini idrak edene kadar üzüleceğim tek şey arabama verdikleri zarar olur. (İstisnalar kaideyi bozmuyor...)

Tekrarlıyorum (artık sayısını hatırlamıyorum): Ehliyet yenilemelerine zekâ testi gelmesi lazım + profesyonel sürücülük/binicilik yapan herkesin ayrıca psikoteknik mi deniyordu ruh sağlığı açısından değerlendirilmesi şart.
Hocam kesinlikle katılıyorum yalnız hâlâ aynı mı bilmiyorum kamyon için psikoteknik almıştım tamamen formalite ver parayı al belgeyi
ehliyet de öyle hâlâ motosiklet 1 senelik benim bir şey göstermediler 😅
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hocam kesinlikle katılıyorum yalnız hâlâ aynı mı bilmiyorum kamyon için psikoteknik almıştım tamamen formalite ver parayı al belgeyi
ehliyet de öyle hâlâ motosiklet 1 senelik benim bir şey göstermediler 😅
Öyleymiş; başka yazan da oldu. Memleketim işte...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst