- Katılım
- 1 Ocak 2004
- Mesajlar
- 929
- Konu Yazar
- #1
Birkaç gün önce mailimi hack lediler... ([email protected]) Sizi de bu konuda uyarmak istedim..Ki ayni hataya düsmeyin..
Size bir mail yolluyorlar...Maili okumaniz icin sizden ikinci bir kez kullanici adi ve sifre istiyor.(Nedenini ben sordum, bana guvenlik icin tekrar girmemi soyledi.. Ama nerdeee) Siz bu kullanici adi ve sifreyi ikinci kez giriyorsunuz.. Girdikten sonra (girmeyebilirde.. cunku o artik sizin adresiniz degil: )bilgiler sip diye karsi tarafa gidiyor....Ondan sonrasi malum..
Bunlara lamer deniyor... kendi cikarlari sahsi zevkleri icin millete boyle oyun oynuyorlar... Bu attiklari mailede face mail deniyormus..
Aman haaa dikkatli olun...
Size bir mail yolluyorlar...Maili okumaniz icin sizden ikinci bir kez kullanici adi ve sifre istiyor.(Nedenini ben sordum, bana guvenlik icin tekrar girmemi soyledi.. Ama nerdeee) Siz bu kullanici adi ve sifreyi ikinci kez giriyorsunuz.. Girdikten sonra (girmeyebilirde.. cunku o artik sizin adresiniz degil: )bilgiler sip diye karsi tarafa gidiyor....Ondan sonrasi malum..
Bunlara lamer deniyor... kendi cikarlari sahsi zevkleri icin millete boyle oyun oynuyorlar... Bu attiklari mailede face mail deniyormus..
Aman haaa dikkatli olun...