e devlet şifresi olan arkadaşlar

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
şu şifreden bi ben alamadım gitti geçen gün postaneye sordum şifre kalmamış yine alamadım. şimdi arkadaşlar bu linkdeki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-satilikkkkkk-41969272/detay
motosiklete gidip bakmak istiyorum ama satılan semt ve satıcının tutarı olsun pek güven hissedemedim nedense ama yinede görmek istiyorum.bu motorun plaka sorgusunu yapabilirmisiniz? vergi borcu muaynesi ve trafik ceza sorgusunu
bide ilan hakkında yorumda bulunursanız sevinirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 ----------

satıcıya
Duman atma,çekişten düşme,zor çalışma gibi olumsuzluk var mı?Akü ve lastiklerin durumu nedir? diye mesaj attım
''çekişten düşme tabiki var.olmayan motor yoktur,zor çalışma gıbı sorun yok. duğmeye bastın mı çalısıyo.duman atma çok çok az var. akü yeni. arka lastıkte yenı kış lastiği lastikleri iyi durumda. ''
böyle bi cevap atmış
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
iyi işte adam azda olsa sorunlarını belırtmıs.
sorunları belırten degıl. cok temız motor gel al dıyenden kork
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
61
Araç Bilgileri
Plaka No34FM3015
MarkaMONDIAL
Model2007
Sahiplik Belge Tarihi26/09/2008
Tescil BirimiFATİH
Renk 1SİYAHRenk 2 BİLİNMİYOR
CinsiMOTOSİKLET
Çalıntı mı?HAYIR
Hak MahrumiyetiYOK
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Araç Bilgileri
Plaka No34FM3015
MarkaMONDIAL
Model2007
Sahiplik Belge Tarihi26/09/2008
Tescil BirimiFATİH
Renk 1SİYAHRenk 2 BİLİNMİYOR
CinsiMOTOSİKLET
Çalıntı mı?HAYIR
Hak MahrumiyetiYOK

çok teşekkür ederim.peki başka sorgulayabilceğimiz birşey varmı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------

iyi işte adam azda olsa sorunlarını belırtmıs.
sorunları belırten degıl. cok temız motor gel al dıyenden kork

haklısın aslında ama profilindeki numara başka birinin numarası sanırım o numaradaki kişi cevap vermiyo telefona bende mesaj attım sizi aradım cevap vermediniz diye 536lı numarayı verdi bana bu sefer sonra bu sabahta ilanada eklemiş 536lı numarayı.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bu durumlar cok oluyor. sahibinden hesabın varsa benım motoru satılıga cıkar vs muhabbetler oluyor. baska bırı ılanı acıyor
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
11.000 km de yanlız abim be
5000 lerden sonra çinliler sapıtıyo
daha fazla vibrasyon fln
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
11.000 km de yanlız abim be
5000 lerden sonra çinliler sapıtıyo
daha fazla vibrasyon fln
bu motorla 85bin yapıpta hala yürür vaziyette olanları var satılık ilanı açmış:queen: bu modeller biraz daha iyi sanırım diğer mondiallere kıyasla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------

ben anlamıyorum bu adamı ya yeni verdiği telefonada ulaşılmıyo gidicem şu galeridekine bakıcam ama gri hiç istemediğim bi renk http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iz-ciziksiz-tertemiz-garantili-41858746/detay
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bende hiçbir PTT de bulamıyorum bu şifreyi, kasten mi vermiyorlar nedir :pr:
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Merhaba,
1600 TL civarında ''0'' km bulmak mevcut.Ciddi düşünüyorsanız bu şekilde de alabilirsiniz.Sonuçta arasında bir cep telefonu fiyatı mevcut.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Merhaba,
1600 TL civarında ''0'' km bulmak mevcut.Ciddi düşünüyorsanız bu şekilde de alabilirsiniz.Sonuçta arasında bir cep telefonu fiyatı mevcut.

1600tl ye hangi bayide acaba benim bulabildiğim 1800e 2007 üretim mondial 2010 üretim de asyalar var:silent:
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Süper.
Ruhsat masraflarını kendin üstlen ve gidip bir muameleci ile anlaş.Emin ol fiyatı biraz daha indirebilirsin :)
Siyah sorun değil .. Motor sıfır mı ? sıfır..Önerim lastikleri kontrol et ( lastikler eski üretim olabilir )
Rengi sorun etme.folyo ile araba kaplanıyor..motorunu da istediğin renk yapabilirsin.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Süper.
Ruhsat masraflarını kendin üstlen ve gidip bir muameleci ile anlaş.Emin ol fiyatı biraz daha indirebilirsin :)
Siyah sorun değil .. Motor sıfır mı ? sıfır..Önerim lastikleri kontrol et ( lastikler eski üretim olabilir )
Rengi sorun etme.folyo ile araba kaplanıyor..motorunu da istediğin renk yapabilirsin.

istediğim renk yapabilirim ama oda ruhsata işli olmaz o problemi var malesef.ruhsat masrafları 300tl tutuyomuş kendimde yaptırabilirim dediğin gibi ama 0 alınca bide rodaj olayı var. 2. elde ruhsat üstüne alma 100tl kadar
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
bu motorla 85bin yapıpta hala yürür vaziyette olanları var satılık ilanı açmış:queen: bu modeller biraz daha iyi sanırım diğer mondiallere kıyasla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------

ben anlamıyorum bu adamı ya yeni verdiği telefonada ulaşılmıyo gidicem şu galeridekine bakıcam ama gri hiç istemediğim bi renk http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iz-ciziksiz-tertemiz-garantili-41858746/detay

bu çakırca motor, e-5 üzerinde..gidip konuşmuşluğumuz vardır kendisiyle, iyi birisidir.. kendisi zaten motosiklet ustasıdır.. cennet durağından inince orada benzin istasyonunun tarafında kınacı işkembe çorbacının yan tarafı hemen ..zamanında gv 250 alacaktık oradan kredi çıkmadığı için alamamıştık :(
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu çakırca motor, e-5 üzerinde..gidip konuşmuşluğumuz vardır kendisiyle, iyi birisidir.. kendisi zaten motosiklet ustasıdır.. cennet durağından inince orada benzin istasyonunun tarafında kınacı işkembe çorbacının yan tarafı hemen ..zamanında gv 250 alacaktık oradan kredi çıkmadığı için alamamıştık :(

evet dediğin yerde biliyorumda mesaj attım 1200 e düştü siyah olsa alırdım ama gri istemiyorum 1000tl ye bıraksa alırım aslında 100tl de ruhsata gitcek çünkü
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
20.000 km 125 UKT Çinli kullanmış birisi olarak görüşlerimi belirtmek isterim.
Çinlilerin Scooter motorları yukarıda da denildiği gibi 5000 den sonra iyi de bakılmamışsa sorun çıkarar. Vitesliler farklı onlar daha kaliteli. Parça fiyatları vs. ucuz diye yanılma. Elinden gelmiyorsa tamir bakım işi tamircilere yedirirsin parayı :)

Sıfır alırsan yukarıda gösterdiğin motoru durum farklı mı olur bilmiyorum. Şu anda Mondial 150 MR kullanıyorum 2 gündür. Eski versiyon Çinlilerle alakası yok. Çok güzel motorlar. Vibrasyon yok denecek kadar az. İmkanın varsa 2011 modellere bak derim.

Ayrıca sıfır km motorsiklet için Trafik+Ruhsat masraflarını yazıyorum.

Sigorta (İstanbul için Fiba Sigorta) : 110 TL (İstediğin sigortacılardan fiyat alabilirsin Fiyatlar İstanbul için 110 - 200 arasında değişiyor.)
Ek1 Formu Düzenleme : 10 TL (Muamelecilere doldurtabilirsin)
Trafik ve Tescil Belgesi : 117 TL (Trafik şubesine ödüyorsun)
Plaka Basımı : 9.50 TL. (Şöförler odasından)

Toplam : 246,50 TL.

İkinci el alırsan plaka masrafın ve Trafik belgesi masrafın olmayacak Yani 9,50+50 TL. Toplam 59.5 TL. masrafın düşecek...

Ayrıca Mondial için konuşuyorum 2011 öncesi sıfır km. motorların fiyatları düştü. Elden çıkarıyorlar o eski versiyonları. Üretimleri de artık yok. 2011 de şekilleri aynı olabilir ama motor yapıları değişiyor...
Selamlar....
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
20.000 km 125 UKT Çinli kullanmış birisi olarak görüşlerimi belirtmek isterim.
Çinlilerin Scooter motorları yukarıda da denildiği gibi 5000 den sonra iyi de bakılmamışsa sorun çıkarar. Vitesliler farklı onlar daha kaliteli. Parça fiyatları vs. ucuz diye yanılma. Elinden gelmiyorsa tamir bakım işi tamircilere yedirirsin parayı :)

Sıfır alırsan yukarıda gösterdiğin motoru durum farklı mı olur bilmiyorum. Şu anda Mondial 150 MR kullanıyorum 2 gündür. Eski versiyon Çinlilerle alakası yok. Çok güzel motorlar. Vibrasyon yok denecek kadar az. İmkanın varsa 2011 modellere bak derim.

Ayrıca sıfır km motorsiklet için Trafik+Ruhsat masraflarını yazıyorum.

Sigorta (İstanbul için Fiba Sigorta) : 110 TL (İstediğin sigortacılardan fiyat alabilirsin Fiyatlar İstanbul için 110 - 200 arasında değişiyor.)
Ek1 Formu Düzenleme : 10 TL (Muamelecilere doldurtabilirsin)
Trafik ve Tescil Belgesi : 117 TL (Trafik şubesine ödüyorsun)
Plaka Basımı : 9.50 TL. (Şöförler odasından)

Toplam : 246,50 TL.

İkinci el alırsan plaka masrafın ve Trafik belgesi masrafın olmayacak Yani 9,50+50 TL. Toplam 59.5 TL. masrafın düşecek...

Ayrıca Mondial için konuşuyorum 2011 öncesi sıfır km. motorların fiyatları düştü. Elden çıkarıyorlar o eski versiyonları. Üretimleri de artık yok. 2011 de şekilleri aynı olabilir ama motor yapıları değişiyor...
Selamlar....

bilgiler için saol dostum:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duman atma,çekişten düşme,zor çalışma gibi olumsuzluk var mı?Akü ve lastiklerin durumu nedir? diye mesaj attım
''çekişten düşme tabiki var.olmayan motor yoktur,zor çalışma gıbı sorun yok. duğmeye bastın mı çalısıyo.duman atma çok çok az var. akü yeni. arka lastıkte yenı kış lastiği lastikleri iyi durumda. ''
böyle bi cevap atmış

11000 kilometredeki motor ne kadar çinli de olsa bakım da yapılmasa çekişi düşme duman atma gibi sorunları olmaması lazım. 4-5 bin km'den önce yağını bile değiştirmeyen 150zc kullanıcısı arkadaşımın motoru bile 20 bin km'ye kadar duman atmıyordu. Ayrıca lastik yeni midir bilmem ama kış lastiği olayı yalan. Lastik biraz dişli oldumu millet kış lastiği diyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst