E-5 te kaza

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Fark olmayacağını düşünüyorsan şunu gözünde canlandır:

Arabanın manşeti herhalde böyle olurdu:
"Alkollü trafik canavarı motosiklete arkadan çarptı"

Senin de bunun gibi olabilir:
"Ehliyetsiz trafik canavarı annesinin elinden kurtularak aniden yola fırlayan 5 yaşındaki çocuğa çarptı"

Dışarıdan pek fark yok gibi. :)

güsel kardeşim ne güsel örneklemişsin ama ilk söylediğin olmuş bi olay ikinci söölediğin ise daha yaşanmamış ve yaşanması kesin olmayan bi olay. ayrıca insan alkollüyken reflekslerini iyi kullanamaz. yani arabayı alkol kullanır. ehliyet ise motoru kullanmaz. bi çocuğa çarpılcaksa ha ehliyetli olmuş ha ehliyetsiz olmuş bişi farketmez. ehliyeti olan insan çocuğa çarpamaz die bi kaide yok. ehliyetimin olup alkollü olarak araç kullancağıma, alkosüz ve ehliyetsiz olarak motor kullanırım daha iyi. hem sen nie bu kadar alkollü araç kullanmayla bir tuttun bi türlü anlamadım. alkollü olarak araçmı kullanıosun diicem ama seni tanımadığım için böyle bişi yapıp yapmicanı bilmiyorum...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
alkol aldıkları zaman ınsanlıktan cıkmıyorlar alkol alıp trafıge cıkma akıllılıgını gostermeye calıstıkları an onlara ınsan demek mumkun degıl zaten :pr: ne oldu ceza aldılar mı bari ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst