E-5 te kaza

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
arkadaşlar bugece saat 10:30 civarı yolda giderken başka bi motosiklet kazası oldu. sol şeritte yaptığım kazanın korkusuyla emniyet şeridinde yol alırken ilerden acı bi fren sesi duydum. biras ilerlediğimde yerde yan yatmış bi şekilde cbr600 gördüm(benim kaza yaptığım yerin 500-600mt ilerisinde). yerdeki izlerden anladığım kadarıyla o arkadaşta epey bi sürüklenmiş. hemen durdum ve motosikletin yanına koştum. ilerden biriside koşarak yanımıza geldi. yere düşen motorizenin arkadaşıymış. arkadan çarpan bi araç yüzünden böyle bi olay olmuş. ve sanırım adamlar kaçmaya çalışırken kazazedenin arkadaşı aracı durdurmuş. motoru kaldırıp emniyet şeridine geçmesine yardım ettim. Adamlar feci derecede alkollüydü yüzlerinden ve konuşmalarından çok net anlaşılıyodu. o anda yanımızdan geçen bi ekip otosu durdu. polisler araçlarından inip yanımıza geldiler. alkollü sürücülerde polisin yanında adama sarılıp "öldün zannettik çok korktuk kardeşim" diyip rol kestiler. görünürde yaralıda çok fazla bişey gözükmüyodu. bende ehliyetimin olmadığı için bi süre soora olay yerinden uzaklaştım. nerdeyse sinirden ağlıycaktım. bunlar nasıl insanlardır ki o derece alkollüyken trafiğe çıkıp insanların hayatlarını hiçe sayıyolar anlamıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
daha dün alkollü bi sürücü 2 gencin canına kıydı allahtan bgnki arkadaşa bişey olmamış allah korusun yaa nası bişeydir bu:pale:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Bari telefonunu falan verseydin neden korktun ki bu kadar ;

motorunu park edip yayan gitseydin yanlarına ; o kişiler aleyhinde gerekirse şahitlik yapardın , bunlar ceza aldıkça bu sorunlar çözülecektir...

Korkmayın "birlikte isek güçlüyüz..."
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
ehliyetsiz gezme,

unutma canına bile kasdetseler hakkını arayamazsın...

en hafifi motorun bağlanır..
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
heriki motosiklet sürücüsü arkadaşıma da geçmiş olsun diliyorum verilmişl sadakanız varmış.ama şunu da söylemeden edemiyeceğim hani bir laf vardır ''dinime söven müslüman olsa''derler ya onu anımsatan bir konu şimdi bu RoLa arkadaşın durumu da........lütfen tüm belgelerimiz ve tüm koruma ekipmanlarımızla trafikte olalım arkadaşlarım ve gözümüzü dört açalım
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
insan bu kadarda aşağılık olmazki.bide korkmuşlarmışda mış mış.şerefsizler adamın arkadaşı durdurmasa arkalarına bile bakmazlar.benimde 2 tane arkadaşım var ikiside kaza yapmış ve vuranlar kaçmış.olmaz bu kadar insan bi bakar bişeyi varmı diye.ben bunlara insan demem arkadaş.Allahından bulsun kitapsızlar....

daha dün alkollü bi sürücü 2 gencin canına kıydı allahtan bgnki arkadaşa bişey olmamış allah korusun yaa nası bişeydir bu:pale:

sorma ya bende izledim şu iki sevgili dimi:salut: bence kasten çarpıyolar ahlaksızlar bunlara öyle bi ceza vereceksinki.........
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu olaydakiler kadar aşalık biride akşam haberlerdeydi, kızı motordan düşürmüş gitmiş evine uyumuş.

Diğer araçlarda hayvan leşi zannedip saatlerce cesedin üzerinden geçip paramparça etmişler.

Motoru kullanan çocuk alkollüydüm düştünü farketmedim, benden mi düşmüş vs. demiş, be şerefsiz evini nasıl farkettin...

Kullanılan araçtan bağımsız bişey bu bence, insan insan olmadıktan sonra eşşe binse yine boş.

Nefes aldıkları zarar abicim...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu olaydakiler kadar aşalık biride akşam haberlerdeydi, kızı motordan düşürmüş gitmiş evine uyumuş.

Diğer araçlarda hayvan leşi zannedip saatlerce cesedin üzerinden geçip paramparça etmişler.

Motoru kullanan çocuk alkollüydüm düştünü farketmedim, benden mi düşmüş vs. demiş, be şerefsiz evini nasıl farkettin...

Kullanılan araçtan bağımsız bişey bu bence, insan insan olmadıktan sonra eşşe binse yine boş.

Nefes aldıkları zarar abicim...


:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Bari telefonunu falan verseydin neden korktun ki bu kadar ;

motorunu park edip yayan gitseydin yanlarına ; o kişiler aleyhinde gerekirse şahitlik yapardın , bunlar ceza aldıkça bu sorunlar çözülecektir...

Korkmayın "birlikte isek güçlüyüz..."

haklısın eczaci kardeşim böyle durumlarda birbirimizi birakmamamız gerek

zaten bugunlerde moda oldu alkollu araç motosiklet kullanmak bu ne ya zıkkım için ne diyeyım
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
heriki motosiklet sürücüsü arkadaşıma da geçmiş olsun diliyorum verilmişl sadakanız varmış.ama şunu da söylemeden edemiyeceğim hani bir laf vardır ''dinime söven müslüman olsa''derler ya onu anımsatan bir konu şimdi bu RoLa arkadaşın durumu da........lütfen tüm belgelerimiz ve tüm koruma ekipmanlarımızla trafikte olalım arkadaşlarım ve gözümüzü dört açalım

ehliyetimin olup alkollü olarak yola çıkacağıma, hiç ehliyetim olmasın daha iyi. o adamların ehliyeti wardı da ne oldu. insan sarhoşken kendini bilmiyo.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Anladığım kadarı ile atlatılmış bir kaza, arkadaşımıza geçmiş olsun diliyorum.
Alkollü Araç Kullananlar için ise buraya yazabilecek Normal Bir ey bulamıyorum:pr::pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetimin olup alkollü olarak yola çıkacağıma, hiç ehliyetim olmasın daha iyi. o adamların ehliyeti wardı da ne oldu. insan sarhoşken kendini bilmiyo.

Fark olmayacağını düşünüyorsan şunu gözünde canlandır:

Arabanın manşeti herhalde böyle olurdu:
"Alkollü trafik canavarı motosiklete arkadan çarptı"

Senin de bunun gibi olabilir:
"Ehliyetsiz trafik canavarı annesinin elinden kurtularak aniden yola fırlayan 5 yaşındaki çocuğa çarptı"

Dışarıdan pek fark yok gibi. :)
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
motora ehliyetsiz binmeyelim. haklı olduğunuz konularda bile haksız duruma düşüyorsunuz.
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
türkiyede, alkollu araç kullanmak, cinayete teşebbüs sayılmazsa, ve adam öldürmenin cezası, Yüce ALLAHIN emrettiği gibi idam cezası olmazsa, sizler daha çok görür, çok iç çekersiniz, çook oflayıp puflarsınız.

imansız yetişen bir nesil söz konusu.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Motor Kazası Araba kazası gibi değildir bunun affı olmazz....

Lütfen motor kullanırken Hızlanmalara dikkat edelim artislik yapacam mılleete hava atacam diye hızlanmayalımmm
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
94
Allah akıl fikir biraz da insanlık versin bu çakallara. Yıllar önce bir tesbitim olmuştu "İnsan yolda nasıl yürüyorsa trafikte de öyle araç kullanır" diye... Dikkat edin haklı olduğumu göreceksiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst