- Katılım
- 8 Kas 2014
- Mesajlar
- 505
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba.
Bildiğiniz gibi İstanbulda yaşayan tüm motorcular E5'de sol şerit çizgisinin solunda yolculuk ediyor.
Bu şerit dışı alan genel olarak sürücüler tarafından hem işgal ediliyor hem de yer yer neredeyse bir motorun geçemeyeceği kadar dar alanlar haline geliyor.
Burada biriken çöp, taş, ağaç vb şeyleri saymıyorum bile.
Bu alanda yolculuk yapmak hem güvenli değil hem de yasal değil fakat hepimiz bu yolu kullanıyoruz! Çünkü kullanmak zorundayız!
En nihayetinde kurallar insanları korumak ve hayatı kolaylaştırmak için var. (En azından böyle olduğu söyleniyor :wiinkk
İBB ve Karayollarına bir şekilde baskı kurarak bu alanı sarı kesikli yol çizgisi ile ayırtıp arabaların bu alanı bilinçsizce işgal etmesini önleyerek motorcular için biraz daha güvenli hale getirmelerini sağlamamız gerektiğini düşünüyorum.
Hazır Kenan Sofuoğlunun katil bariyer projesine desteğinin arasında bu bariyerler (olurda) yenilenirse bu projeyi yaptırabiliriz belki...
Boşa uğraş olsa bile hiç değilse denemiş olalım. Bir şeyler yapalım ne dersiniz?
Bildiğiniz gibi İstanbulda yaşayan tüm motorcular E5'de sol şerit çizgisinin solunda yolculuk ediyor.
Bu şerit dışı alan genel olarak sürücüler tarafından hem işgal ediliyor hem de yer yer neredeyse bir motorun geçemeyeceği kadar dar alanlar haline geliyor.
Burada biriken çöp, taş, ağaç vb şeyleri saymıyorum bile.
Bu alanda yolculuk yapmak hem güvenli değil hem de yasal değil fakat hepimiz bu yolu kullanıyoruz! Çünkü kullanmak zorundayız!
En nihayetinde kurallar insanları korumak ve hayatı kolaylaştırmak için var. (En azından böyle olduğu söyleniyor :wiinkk
İBB ve Karayollarına bir şekilde baskı kurarak bu alanı sarı kesikli yol çizgisi ile ayırtıp arabaların bu alanı bilinçsizce işgal etmesini önleyerek motorcular için biraz daha güvenli hale getirmelerini sağlamamız gerektiğini düşünüyorum.
Hazır Kenan Sofuoğlunun katil bariyer projesine desteğinin arasında bu bariyerler (olurda) yenilenirse bu projeyi yaptırabiliriz belki...
Boşa uğraş olsa bile hiç değilse denemiş olalım. Bir şeyler yapalım ne dersiniz?