E-5 'de motosiklet sürmek çılgınlık olmaya başladı.

Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Dün eşimle biraz turladık. Anadolu kavağı, Oradan Beykoz, üsküdar, kadıköy... Özellikle Anadolu kavağında birbiri ardına çok güzel virajlar motosiklet sürme zevkimi 2 katına çıkardı. Relax bir şekilde eve dönüş için E-5 e girdim. Eşim arkamda olduğunda hızımı normalin altında tutmaya çalışırım hep, hem ivmeli hareketler ile onu ürkütmek zorunda kalmayayım diye, hem de rüzgar vs. den dolayı motor zevkimiz azalmasın diye. Akşam 20:00 sularında E-5 pek kalabalk değildi ama resmen ayarlamışlar gibi trafikte en az 30 tane yol celladı vardı. Orta şeritten giderken bi bakıyorum adam 100 m. arkamda en soldan en sağa geçiyor, sonra benim önümden tekrar en sola... Hasbinallaaah, hadi biri gitti ben bir iki kilometre gidiyorum bu sefer arkamdaki devamlı selektör yapıyor, solum sağım boş... Yine bi hasbinallah sağa geçiyorum (Bu arada 70-80 le gidiyoruz) 2 eleman kapışıyor makas makas üstüne bize dğru yaklaşıyorlar, dörtlülerimi, fren lamamı hafif hafif ne varsa yakıyorum arkamdan gelne bu salakların beni görmesi için, başka da yapacağım bir şey yok zaten. Glirlerken şerit değiştirsem bu sefer salak herif tahmin etmedği için çarpabilir, en güzeli olduğun yerde kalıp hızını bozmamak, arkadan gelen sersemin şöförlüğüne güvenmek ve dua etmek. Bir iki bu tip araç daha makas atarak yanımızdan geçince yeter artık diyip E-5 de ilk gördüğüm köprüden çıkıp yan yollardan devam ettim. Arabayla olsam sıraya üşenmeden hepsinin plakasını polise şikayet ederdim. Hayatımıza kastedip kaçtı diye. Emin olun ilerde polis varsa durduruyorlar. Yanlarından geçerken az önceki artisin polise üç kuruş için yalvardığını görmek iyi oluyor. Velhasılı kelam bence bazı zamanlar vardır, trafik size işaretler verir, trafiği iyi okumanız lazım. Dün o işaretlerden biriydi belkide E-5 den çıktık öyle devam ettik, hem sinirlerim bozulmuştu, gazlayan gençlere içimden saydırmaya başlamıştım, hem de konsantrasyonum bozulmuş, artık önüme değil daha çok arkamdan gelenlere odaklanmıştım. Bu gibi durumlarda sağda bi benzincide mola verip dikkatinizi toplamanızı veya alternatif daha sakin bir yoldan devam etmenizi öneririm. Tüm gün relaks ve huzur dolu bir yolculuk yaptım ama son 20 dk. tüm keyfimi mahfetti. Baş ağrısıyla eve döndüm. İstanbul'da bu manyaklardan istemediğiniz kadar var, onları değil kendiizi değiştiri ve eğitimlere katılarak hem bilincinizi hem yeteneklerinizi geliştrin. Yine de BOL ŞANS
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben normalde bu tür yollardan kaçmak yerine, inadına girmeyi tercih ediyorum.
O yollarda tecrübe kazanma açısından.

Fakat sizinde söylediğiniz gibi artık E-5'in çivisi çıktı.
Mümkün oldugu kadar o yola girmemeye çalışıyorum.

Özellikle Çağlayandan ataköy'e kadar olan kısımda kaç tane kontrolsüz tali yol bağlantısı var saymadım.
Yol kenarındaki Cep'ler genellikle yarış hazırlığındaki meymenetsizlerle dolu.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sonn derece haklısın. Yani E5 te bu tarz sürüşlerin yol açıcağı kaza türü direk ölümlü olur ama araba içindeki gençler o hareketleri yaparken kendini son derece güvende hissettiğinden onlar için sorun yok.

Şehir içinde bu tarz makas atanlar için polis daha tahammulsuz olmalı çünkü her E5 e her çıktığında bikaç tane muhakkak görüldüğü gibi bazen gökten yağmur boşalırcasına 10 larcası bi araya geliyor. Zincirleme reaksiyon gibi resmen biri birine makas atıyor diğeri onun pesine takılıyor sonra birdiğeri Aa! eyşence var diye onlara katılıyor ve aynı anda makas atan konvoya dönüyorlar.

Bence polisin bunlara dur demesinin zamanı geldide geçiyor bile 10 yıldır. E5 üzerine 1-2 gezici sivil trafik polisi yerleştirip araçın dört bir yanına yerleştirilmiş kameralarla suçu ispatlayarak ceza yağdırılsa(en az 200-300 tl gibi) bunların saysında çok ani bir azalma yaşanır. Emniyetin buna ayıracagı bütçe ve zamanın insanların canından ve huzurundan önemli olduğunu düşünmüyorum.

Son yazdığın gibi işmiz resmen şansa kalmış durumda
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Dün TEM de benzer durumdaydı sanki. Uzun zamandır manyak popülasyonunun bu kadar fazla olduğunu görmemiştim. Ben de zor bir yolculuk yaptım. Hatta bir tanesini sağa çekmeye davet ettim ama yetmiyor dallamaların yüreği.

Artık İstanbul'da trafiğe çıkan herkese akşam geri döndüğünde "geçmiş olsun" demek zorunda hissediyoruz :) Sana da geçmiş olsun kanka.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Türkiye tarif ettiğiniz manyakların cenneti durumunda. Sadece İstabul'da olmuyor böyle olaylar. Elini sallasan manyağa çarpıyor...
Ve @ BBelt'in @ dediği gibi: Geçmiş olsun...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Malesef doğru. E5 i kullanmak zorundayım ve eğer yavaş isen çok tehlikeli oluyor. Sıkıştıran sıkıştırana. Uzunları yakıp öndeki araçları farım ve gürültülü egzoslarım ile taciz ederek iki şerit arasında gazlamaktan başka çarem kalmıyor. Kaba ama aksi halde durum çok tehlikeli hale geliyor. Bizde orman kanunları geçiyor, trafikte hem görülmüyor hem de yavaş isen o makasçı hayvanların avı oluyorsun.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Konuyu okuyunca dün yaşadığım olay geldi aklıma.Çarşıdan parça almaya arkada babam çıktık motorla.Hareketli caddenin birinde beni gördüğü halde arabanın biri önüme fırladı.Asıldım kornaya dı-dı-dı-dıııııııııııııııııııııııııııııııt 15 saniye bırakmadım kornayı.Bırakasım gelmedi : ) Bu yavaşladı biraz solundan geçtim.Babam çok sinirli biridir.Bir bağırdı adama yanından geçerken.Ben tırstım o derece.Kavga dövüşten pek haz etmem ama çok iyi korna kullanırım... İlerde ışıklarda ilk sırada durdum.Bu adam da arkadan geliyor.Ulen dedim akıllıysan yanıma durma.Çünkü 1 lafıyla olay çıkacak resmen.Motor ufak olsa da babam da ben de baya iriyiz.Adam tırsmış olacak ki, 2 şeritli yolda ben soldayım, o sağda 2 araba geride durdu kırmızıda.Bi daha ömür billah motorlu birinin önüne dalmaz... Demek ki sert çıkmak bazen işe yarıyor...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
canınız sıkılırsa arada aksiyon yaşamak isterseniz saat 9 dan sonra çevreyoluna girin otobüs firmalarının otobüslerinden tutun karınca sürüsü gibi dağılmış tır ve kamyonların sol şeritten 120 130 KM/hz ile sizi nasıl sakıştırdıklarını izleyin.dün az kaldı katil moduna girmiştim, adi metro firmasanın bir otobüsü sağ şeritten geliyor yolda çalışma var diye sadece 2 şerit işliyor bana arkadan emniyet şeridine geç diye işaret ediyor gelde katil olma.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mutlu olmak için dolaşıyorum birkarış suratla eve geri geliyorum. sabit 70 ile gitsem arkadan sellektör geliyor , 100 ile gitsem buseferde nasıl oluyorsa sol şerit kapanıveriyor,

şeytan diyor ki al motoru çık e5 e en yakın travestinin üzerine sür
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
e-5 ten gitmeye bende tırsıyorum.alttan sahil yolundan gidiyorum
polis nerde derseniz sahilde radar kurmuş 95 km ile giden bana
265 tl ceza kesiyor.çıkın e-5 teki şehir içindeki apaçilere kesin cezanızı
kırmızıda geçenmi,yasak yerden dönenmi,park eden arabanın yanına park
edip yolu daraltanmı,say sayabildiğin kadar.
e-5 teki mobeseler ne işe yarıyor bu arada kameradan görüp ceza kestikleri
oluyormu acaba?
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Bölünmüş yolda 118 km hız ile 269 'şar TL ceza yedik dün 2 arkadaş,lanet olsun hız sınırlarına da,yoluna da , e-5 ine de magandasına da herseyine. Ciddi moralim bozuldu.

Sağ şerit full kapalı kamyonlar vs. sollamaya çıkmışız arkadan sellektör araçlar hızlan hızlan,poliste boş dururmu ağacın altına çakmış radarı tabi,hop kucaktayız ...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bölünmüş yolda 118 km hız ile 269 'şar TL ceza yedik dün 2 arkadaş,lanet olsun hız sınırlarına da,yoluna da , e-5 ine de magandasına da herseyine. Ciddi moralim bozuldu.

Sağ şerit full kapalı kamyonlar vs. sollamaya çıkmışız arkadan sellektör araçlar hızlan hızlan,poliste boş dururmu ağacın altına çakmış radarı tabi,hop kucaktayız ...

her akşam 22:00 dan sonra eve gitmek için çevreyoluna giriyorum , bu devasa canavarlar(tır, kamyon) sürücüleri ne sol bırakıyor ne orta şerit, allah ne verdiyse gidiyorlar, yolda duran polise gidiyorsun adam motoruna bakıyor bu kaç basıyor diye soruyor. 150 160 diye cevaplıyorum o zaman sen de bas gaza git diyor şekil A o_O.. yapacak birşey yok, geçen arkadaşla konuşurken aklımıza geldi, alıcaksın bir su tabancası içini hidrolik yağ ile doldurup sıkacaksın arabanın kaputuna bakalım bir daha böyle yapışacaklar mı ...müze.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
E5 e tek motor çıkmayacaksın...
biz çoğu zaman iki yada üç motor seyr ediyoruz...
inanın farkı bariz şekilde görülüyor....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst