- Katılım
- 26 Şub 2010
- Mesajlar
- 1,071
- Konu Yazar
- #1
Dün eşimle biraz turladık. Anadolu kavağı, Oradan Beykoz, üsküdar, kadıköy... Özellikle Anadolu kavağında birbiri ardına çok güzel virajlar motosiklet sürme zevkimi 2 katına çıkardı. Relax bir şekilde eve dönüş için E-5 e girdim. Eşim arkamda olduğunda hızımı normalin altında tutmaya çalışırım hep, hem ivmeli hareketler ile onu ürkütmek zorunda kalmayayım diye, hem de rüzgar vs. den dolayı motor zevkimiz azalmasın diye. Akşam 20:00 sularında E-5 pek kalabalk değildi ama resmen ayarlamışlar gibi trafikte en az 30 tane yol celladı vardı. Orta şeritten giderken bi bakıyorum adam 100 m. arkamda en soldan en sağa geçiyor, sonra benim önümden tekrar en sola... Hasbinallaaah, hadi biri gitti ben bir iki kilometre gidiyorum bu sefer arkamdaki devamlı selektör yapıyor, solum sağım boş... Yine bi hasbinallah sağa geçiyorum (Bu arada 70-80 le gidiyoruz) 2 eleman kapışıyor makas makas üstüne bize dğru yaklaşıyorlar, dörtlülerimi, fren lamamı hafif hafif ne varsa yakıyorum arkamdan gelne bu salakların beni görmesi için, başka da yapacağım bir şey yok zaten. Glirlerken şerit değiştirsem bu sefer salak herif tahmin etmedği için çarpabilir, en güzeli olduğun yerde kalıp hızını bozmamak, arkadan gelen sersemin şöförlüğüne güvenmek ve dua etmek. Bir iki bu tip araç daha makas atarak yanımızdan geçince yeter artık diyip E-5 de ilk gördüğüm köprüden çıkıp yan yollardan devam ettim. Arabayla olsam sıraya üşenmeden hepsinin plakasını polise şikayet ederdim. Hayatımıza kastedip kaçtı diye. Emin olun ilerde polis varsa durduruyorlar. Yanlarından geçerken az önceki artisin polise üç kuruş için yalvardığını görmek iyi oluyor. Velhasılı kelam bence bazı zamanlar vardır, trafik size işaretler verir, trafiği iyi okumanız lazım. Dün o işaretlerden biriydi belkide E-5 den çıktık öyle devam ettik, hem sinirlerim bozulmuştu, gazlayan gençlere içimden saydırmaya başlamıştım, hem de konsantrasyonum bozulmuş, artık önüme değil daha çok arkamdan gelenlere odaklanmıştım. Bu gibi durumlarda sağda bi benzincide mola verip dikkatinizi toplamanızı veya alternatif daha sakin bir yoldan devam etmenizi öneririm. Tüm gün relaks ve huzur dolu bir yolculuk yaptım ama son 20 dk. tüm keyfimi mahfetti. Baş ağrısıyla eve döndüm. İstanbul'da bu manyaklardan istemediğiniz kadar var, onları değil kendiizi değiştiri ve eğitimlere katılarak hem bilincinizi hem yeteneklerinizi geliştrin. Yine de BOL ŞANS