Tam ben düşünüyordumki,patladı gitti.
Harika yerler olduğu kesin,ben derimki oralarda rafting de yapılıyor.Hani yakın bir zamanda toplaşsak da hiç yapmadığım ama yapmayıda çok istediğim bir olayı isteyende varsa,beraberce yapsak,gülsek,eğlensek.
Biraz sayende oldu Serdar'cım,:wiinkk:Dostum İlhan çok güzel fotoğraflar çekmişsin.
Biliyorsun bu sene hedef güzergahlarımızdan bir tanesi de Güzeldere Şelalesi.
Bir topicte burası için açacağız zamanı geldiğinde.
Tayfaya duyurulur !
Özer'cim Melen nehri üzerinde rafting tesisleri var ama beni pek sarmadığı için ayrıntılı bir bilgim yok,istenirse öğrenip paylaşabilirim.Tam ben düşünüyordumki,patladı gitti.
Harika yerler olduğu kesin,ben derimki oralarda rafting de yapılıyor.Hani yakın bir zamanda toplaşsak da hiç yapmadığım ama yapmayıda çok istediğim bir olayı isteyende varsa,beraberce yapsak,gülsek,eğlensek.