Ben ilk motorumu İstanbul içinde işe gidip gelme amaçlı aldığım için scooter aldım. Ekipman konusundan habersizdim, sanıyordum ki reklam fotolarındaki gibi bir tane yarım kask takıp süreceğim, sonra kardeşmle ekipman alışverişine çıktık, onun ısrarları ile bütün ekipmanlarımı aldım, uzun yol yapan adventure motor sürücüleri kadar tam ekipmanım oldu ama o arada hem bu forumu keşfetmiş hem ehliyet sınavına yazılınca kurstaki hocaların yönlendirmesi hem yıllardır motor süren kardeşimin ısrarları ile biraz da araştırınca ekipmanın önemini anladım.
Şimdi şehir içinde çarşı pazar için 50cc scooter alsam mı diye ara ara aklımdan geçiyor, sonra aynı ekpmanları giymeden süremem içim rahat etmez, o kadar ekipmanı giyene kadar da yürüyerek gider gelir işlerimi hallederim deyip vazgeçiyorum.