dünyanın en büyük donanması

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
arkadaşlar bu gün elime eski bir gaste kupürü geçti hangi gazeteye ve hangi tarihe ait olduğunu bilmiorum ama sizlerle paylaşmak istedim

1997 tarihinde ABD donanması ile ispanyolların Gaçilya Costa de Fisterra kıyısındaki deniz kuvvetlerine bağlı bir birim arasındaki yüzde yüz gerçek bir telsiz konuşmasını aktaracağım

Galiçyalı : "A853 konuşuyor lütfen rotanızı 15 derece güneye kırın aksi takdirde bir çarpışma olacak.....Uzaklığınız 25 deniz mili :bounce:

Amerikalı :Size tavsiyemiz rotanızı 15 derece kuzey yönüne kırmanız böylece çarpışmayız :cherry:

Galiçyalı :eek:lumsuz... tekrar ediyoruz rotanızı 15 derece güneye kırın ki çarpışmayalım...... :silent:

Amerikalı :(bu kez başka biri) :"burda ABD deniz kuvvetlerine ait bir geminin komutanı konuşuyor sizi uyarıyoruz rotanızı derhal 15 derece kuzey istikametine doğru değiştirin..... :jocolor:

Galiçyalı :böyle bir değişiklik mümkün değil çarpışmamak için rotanızı 15 derece güneye yönlendirmenizi tavsiye ediyoruz... :silent:

Amerikalı :ABD donanmasının ikinci en büyük uçak gemisi USS Lincoln ün kaptanı Richard James Howard konuşuyor arkamızda bizi korumak üzere iki zırhlı, altı destiroyer, dört denizaltı ve beş mutelif gemi var rotamız iran körfeziorada Irak a yönelik bir operasyonda görev alacağız size tavsiyede falan bulunmuyorum ROTANIZI 15 DERECE KUZEY YÖNÜNE DEĞİŞTİRMENİZİ EMREDİYORUM.. :pr: eğer bu emre uymazsanız bu uçak gemisinin güvenliğini sağlamak için gerekli önlemleri almak zorunda kalacağım .Siz Birleşik Devletlerin müttefiki bir ülkesiniz NATO üyesisiniz .Dolayısıyla bu askeri gücün bir parçasısınız . Kayıtsız şartsız bu emre itaat edin ve yolumuzdan çekilin.......

Galiçyalı
:"Burada Juan Manuel Salas Alcantara konuşuyor . Biz iki kişiyiz .Köpeğimiz, bir miktar yiyeceğimiz iki şişe biramız ve Kanarya adalarından şu anda uyumakta olan bir dostumuz bize eşlik ediyor Cadena Dial la Coruna nın ve kanal 106 nın acil durum telsizlerini muhafaza ediyoruz. hiçbir istikamete doğru rota deiştiremeyiz çünki sizinle bu diyaloğu kara üzerinde yürütüyoruz
Halihazırda Galiçya kıyısındaki A-853 numaralı deniz fenerinde bulunmaktayız ispanyanın deniz fenerlerinin gemileri yönlendirmesi konusunda uzman sayılıyoruz . Hoşunuza giden ve uygun gördüğünüz önlemleri almakta elbette serbestsiniz dilediğiniz takdirde donanmanızı Gaçilyanın kayalıklarında parçalamanızada karışamayız müdahelede bulunamayız ama en kalpten dileklerimle tekrar ediyorum en sağlıklı ve akılcı tercih olarak iyisimi rotanızı 15 derece güney yönüne deiştiriniz ...........




ya ben yarıldım kaptanın son lafı ne olmuştur o anda navigasyon merkezindeki durum nasıldır kaptan yeni rota emrini nasıl vermiştir bunları hayalimde canlandırdım ve o deniz fenerindekilerin durumunu düşündüm adamlar bir şezlokta kulakta kulaklık ayakları uzatmışlar işte dünyanın en büyük donanması ve o donanmanın komutanı radarları sonarlarıdamı yoktu bunların :cherry:
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
ben söyleyeyım devamını..
-Anlaşıldı Galiçyalı teşekkurler .rotamız15 derece güney yönüne değiştirilmiştir ...........
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
55
:queen: Harika :flower: :thumleft: altıma ettim nerdeyse, Amerikalı işte karalık parçasına bile rota değiştirtir. Kardeşim bu kadar da bencil olunmaz ki...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ne yazıkki bu kadar salaklar.Bağlı bulunduğum yabancı bir firmanın toplantısında amerikalı ingilize dilimizi çok iyi konuşuyorsun!!!!! demişti.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yawww bırakın artık bunları ilerleyin artık bak elin emerikalısı bile elinde bira gobegini bronzlastıran ispanyolu lafını dinliyor biz su ırak a ellemeyin dedik sozumuzu dinletemedik .D Bu arada son diyalog muhtesem
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
267
Yuuuhhh be kardeşim yarıldım valla uhuuaahhhaaaaa.::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: ::koop:: ::koop::
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bunun gerçek olduğunu sanıyorum adamlar hakkaten kafasız :mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Makine' Alıntı:
Bunun gerçek olduğunu sanıyorum adamlar hakkaten kafasız :mrgreen:

Kafasız ne kelime,yontulmamış odun yaw! Adam nasıl bi egoya sahipse,önündeki koskoca karayı bile yana çekebileceğini zannediyo.Fener görevlisinin yerinde olsam tamam buyrun derdim.:farao:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
adama bak koskoca ABD'nin şavaş gemisine kafa tutuyor baksen terbiyesize

:queen: :queen:
 

fly

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok bence emerikalılar çekilmeyip önlerinde nevar neyok bombaladılar :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst