Dünya'nın büyük motor plakası Türkiye'de mi?

Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
en azından hindistanaki gibi öne de plaka takma zorunluluğu yok,çok karıştırmayalım mevzuyu. akıllarına gelir falan. aman diyeyim
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
yönetmelikte yazan 15x24 cm ; çay tepsisinden hallice bi şey.

kız istemeye gittiğinde, "şey zahmet etmeyin ben tepsiyi getirdim" dedirtir.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Daha büyük olanları da var.
Bazı avrupa ülkelerinde kocaman, yelken gibi.
Önde de zorunlu olan var.
Dolayısı ile bu konuda uçlarda değiliz.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
arkaya spoiler gibi takmakdansa öne küçük bi şey takmayı yeğlerim.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Frenlemede yelken etkisi yapsın diye öyle tasarlanmış bilmiyor muydunuz.Devletimiz bizi düşünüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amerika süper. Küçücük. İngiltere rezalet. Yelken gibi. Arkadan rüzgar vurunca faydası oluyodur muhtemelen :)
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
80
İngiltere de küçük yapılmasına izin var hocam. Dilerseniz küçük bir mebla verip küçük istiyorum diyebiliyorsunuz. Amerika bu konuda herzaman olduğu gibi çok şık ve motorseverleri düşünüyorlar.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
İngiltere de küçük yapılmasına izin var hocam. Dilerseniz küçük bir mebla verip küçük istiyorum diyebiliyorsunuz. Amerika bu konuda herzaman olduğu gibi çok şık ve motorseverleri düşünüyorlar.

vallahi benim memleketin emniyetinede 50tl farkla küçük bastırabiliyorsunuz. 3 motosikletime de o şekilde yaptırttım.
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
80
E şahaneymiş... :) nasıl oluyor? Hiç duymamıştım. Anlatabilir misiniz? Diğer illerde de oluyor mu?
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
o ılden ile değişiyor sanırım mesela adanada çay tepsisi gibi kiliste minicik hatta küçüçük orjınal yanı mühürlü eskiden araçdan araca değişiyordu motorsiklete ayrı mobiylete ayrı basılıyordu sanırım bazı motorlardakiler küçüçük bazıları kocaman sanırım eski olanlar küçük sonraki yıllarda standart getirdiler
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
ruhsat sahibinin ikamet yerine göre alınıyor zaten plaka.

misal, benim motor annemin adına, o sebeple plakayı Bursa/Orhangazi'den aldık, yönetmelikte yazan neyse onu verdiler: tepsi...
ben Kilis'teydim, vekaletname vardı, trafik şubeye "yıpranmadan dolayı değiştirecem" dedim (gerçi plaka pırıl pırıldı; ama sorun çıkarmadılar), Kilis'ten eski plakanın nerdeyse yarı boyutundaki plakayı aldım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst